Too Good To Go

Aplikacja zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Too Good To Go wystartowało w Danii w 2016 roku i od tamtej pory zyskało ponad miliony użytkowników w 15 krajach. Wśród partnerów aplikacji w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: Lindt, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Starbucks, Pizza Hut, A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts, Carrefour, Grycan i wiele innych.

Nikt nie lubi patrzeć, jak pyszne jedzenie ląduje w koszu. Niestety marnowanie jest zjawiskiem powszechnym. Nie mogliśmy już dłużej patrzeć, jak 1/3 całego wyprodukowanego jedzenia ląduje na wysypisku, dlatego postanowiliśmy działać. Jedzenie jest zbyt dobre, by je wyrzucić, czyli „Too Good To Go”.

Tak zaczęła się nasza historia. Idea wykorzystania technologii, by łączyć ludzi i inspirować ich do walki z marnowaniem wywodzi się z Danii, a wkrótce rozprzestrzeniła się w wielu krajach w Europie i w USA. Misją firmy jest nadanie na nowo sensu w systemie spożywczym, łączenie ludzi z miejscami, gdzie zostaje niesprzedane jedzenie w odpowiednim czasie i miejscu, by zmniejszyć zatrważającą skalę marnowania.

Koncepcja nie ma słabych stron – korzystają na niej wszyscy. Pomysł połączenia ludzi-planety-jedzenia stał się doskonałym podsumowaniem biznesu, który chcemy prowadzić – chcemy być firmą wpływu społecznego i rozwijać się w zrównoważony sposób. Przy okazji dajemy możliwość zrobienia czegoś dobrego i ogromną satysfakcję!

Zmarnowane jedzenie jest ogromnym problemem dla planety. System wygląda tak, że produkujemy jedzenie, które nigdy nie będzie skonsumowane, a naukowcy już dawno odkryli, jakim dużym obciążeniem dla środowiska jest produkcja spożywcza i niesprzedane jedzenie, którego nie utylizuje się w zrównoważony sposób. Nasza aplikacja to największa aplikacja B2C z nadwyżkami jedzenia. Łączy użytkowników z miejscami, gdzie są niesprzedane nadwyżki – dzięki temu jedzenie się nie marnuje. Ludzie dostają pyszny posiłek w świetnej cenie, partnerzy odzyskują straty i docierają do nowych klientów, a najbardziej korzysta planeta – to relacja WIN-WIN-WIN!

Ratując jedzenie dzięki Too Good To Go, jesteś częścią zmian. Planeta bez zmarnowanego jedzenia, to zdrowsza planeta. Razem możemy to osiągnąć!

WWW.TOOGOODTOGO.PL

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.