Produkty Posti nagrodzone Złotym Paragonem

Udostępnij artykuł

„Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich” to pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik „Hurt i Detal”. Jego celem było wyłonienie najlepszych produktów na rynku FMCG w 2010 roku. Konkurs miał kształt badania ankietowego, przeprowadzonego wśród czytelników pisma. W efekcie do rywalizacji w ponad 50 kategoriach stanęło blisko 350 produktów.

Dzięki głosom czytelników na podium stanęły aż trzy produkty firmy Posti. Największy sukces odniósł jeden z głównych produktów firmy – Zielona Herbata liściasta, zdobywając pierwsze miejsce i statuetkę Złoty Paragon 2011 w kategorii „Lider sprzedaży – herbaty białe, zielone i czerwone”. Dwa inne produkty Posti – czarna herbata Yunan liściasta oraz ziołowa herbatka Mięta otrzymały wyróżnienia w kategoriach dla herbat czarnych aromatyzowanych oraz owocowych, ziołowych i funkcjonalnych.

Już w roku 2004 Certyfikat Konsumencki „Najlepsze w Polsce” uzyskała herbata Ex Posti – pierwsza w Polsce herbata ekspresowa. Rok 2010 również był pełen sukcesów – „Przebojem FMCG 2010” mianowana została linia herbat funkcjonalnych dla kobiet Fitea, a „Laurem Konsumenta Odkrycie 2010” nagrodzono linię herbatek dla dzieci Herbusie. Wszystkie herbaty marki Posti otrzymały w tym samym roku wyróżnienie „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2010”.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Wytwórcze Posti S.A. powstało w 1953 roku, z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej uznanych polskich producentów oraz dystrybutorów herbat na rynku polskim. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a jej produkcja przebiega w dwóch zakładach, zlokalizowanych w Kałuszynie i Gnieźnie. Oba zakłady posiadają najnowocześniejszy w Polsce park maszynowy do konfekcjonowania herbat.

Firma korzysta z dostaw najlepszego surowca z Indii, Cejlonu, Chin oraz innych części świata, a na straży jakości jej herbat stoi doświadczony tester oraz wykwalifikowany zespół ds. rozwoju produktu. W ofercie handlowej Posti wyróżniają się herbaty koneserskie, stanowiące wyjątkowe mieszanki herbaciane z całego świata – Earl Grey, Madras, Yunan, Assam oraz herbaty zielone, wśród których najcenniejszym produktem jest Zielona herbata liściasta. W odpowiedzi na wymagania klientów firma wprowadziła również nowe linie produktowe: herbatki funkcjonalne Fitea, Grzańce – herbatki rozgrzewające, a także herbatki dla dzieci Herbusie.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 09.06.2011
Aktualizacja: 09.06.2011