„Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich” to pierwsza edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik „Hurt i Detal”. Jego celem było wyłonienie najlepszych produktów na rynku FMCG w 2010 roku. Konkurs miał kształt badania ankietowego, przeprowadzonego wśród czytelników pisma. W efekcie do rywalizacji w ponad 50 kategoriach stanęło blisko 350 produktów.
Dzięki głosom czytelników na podium stanęły aż trzy produkty firmy Posti. Największy sukces odniósł jeden z głównych produktów firmy – Zielona Herbata liściasta, zdobywając pierwsze miejsce i statuetkę Złoty Paragon 2011 w kategorii „Lider sprzedaży – herbaty białe, zielone i czerwone”. Dwa inne produkty Posti – czarna herbata Yunan liściasta oraz ziołowa herbatka Mięta otrzymały wyróżnienia w kategoriach dla herbat czarnych aromatyzowanych oraz owocowych, ziołowych i funkcjonalnych.
Już w roku 2004 Certyfikat Konsumencki „Najlepsze w Polsce” uzyskała herbata Ex Posti – pierwsza w Polsce herbata ekspresowa. Rok 2010 również był pełen sukcesów – „Przebojem FMCG 2010” mianowana została linia herbat funkcjonalnych dla kobiet Fitea, a „Laurem Konsumenta Odkrycie 2010” nagrodzono linię herbatek dla dzieci Herbusie. Wszystkie herbaty marki Posti otrzymały w tym samym roku wyróżnienie „Dobry Produkt Wybór Konsumentów 2010”.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Wytwórcze Posti S.A. powstało w 1953 roku, z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej uznanych polskich producentów oraz dystrybutorów herbat na rynku polskim. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a jej produkcja przebiega w dwóch zakładach, zlokalizowanych w Kałuszynie i Gnieźnie. Oba zakłady posiadają najnowocześniejszy w Polsce park maszynowy do konfekcjonowania herbat.
Firma korzysta z dostaw najlepszego surowca z Indii, Cejlonu, Chin oraz innych części świata, a na straży jakości jej herbat stoi doświadczony tester oraz wykwalifikowany zespół ds. rozwoju produktu. W ofercie handlowej Posti wyróżniają się herbaty koneserskie, stanowiące wyjątkowe mieszanki herbaciane z całego świata – Earl Grey, Madras, Yunan, Assam oraz herbaty zielone, wśród których najcenniejszym produktem jest Zielona herbata liściasta. W odpowiedzi na wymagania klientów firma wprowadziła również nowe linie produktowe: herbatki funkcjonalne Fitea, Grzańce – herbatki rozgrzewające, a także herbatki dla dzieci Herbusie.