Accor i AXA zapewnią gościom niezbędne wsparcie medyczne

Udostępnij artykuł
Firmy ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa, którego celem jest zapewnianie wsparcia medycznego gościom w 5 tysiącach obiektów Accor na całym świecie. W jego ramach znajdą się bezpłatne telekonsultacje i wsparcie sprawdzonych lekarzy specjalistów. Z myślą o bezpieczeństwie gości, Accor wprowadza także oznaczenie ALLSAFE w obiektach Grupy.

Dzięki zawartej współpracy już od lipca 2020 r. goście hoteli Accor na całym świecie skorzystają z najnowszych osiągnięć telemedycyny oferowanych przez AXA, czyli bezpłatnych konsultacji z lekarzami. Co więcej, otrzymają dostęp do rozległej sieci kilkudziesięciu tysięcy sprawdzonych lekarzy AXA. Hotele Accor będą mogły kierować gości do odpowiednich fachowców, uwzględniając język, specjalizację itp. w 110 lokalizacjach, w których sieć funkcjonuje.

W związku z rozluźnieniem ograniczeń związanych z Covid-19, unikalna usługa medyczna dostępna w hotelach Accor uzupełnia plan Grupy związany z ponownym otwieraniem obiektów. Mając na uwadze bezpieczeństwo wszystkich gości podczas pobytu w hotelach, istotnym elementem jest nowe oznaczenie ALLSAFE, które ma na celu informowanie gości o spełnianiu standardów norm utrzymania czystości w obiektach Accor.

Przyjmowanie gości, zapewnianie im bezpieczeństwa, jak i troska o innych, to nasze największe priorytety, a zarazem główne elementy naszej działalności w branży hotelarskiej. Wyjątkowe partnerstwo z AXA, nad którym pracujemy już od kilku miesięcy, nabiera dziś zupełnie nowego znaczenia. W coraz bardziej złożonym otoczeniu, w którym przyszło nam działać, 300 tysięcy naszych pracowników będzie mogło wspierać gości i dbać o ich bezpieczeństwo w trakcie pobytu, zmieniając nasze obiekty w prawdziwą bezpieczną przystań. Wierzymy, że ta inicjatywa, w połączeniu z naszymi wzmocnionymi protokołami utrzymania czystości ALLSAFE, będzie kluczowym elementem, który pomoże naszym gościom odkryć na nowo radość z podróżowania w ponad 5000 hoteli Accor na całym świecie – powiedział Sébastien Bazin, CEO Accor.

Dla AXA, światowego lidera sektora ubezpieczeń, partnerstwo z Accor jest okazją do wzmocnienia strategii „z płatnika na partnera”. Jej celem jest zapewnienie klientom innowacyjnych usług, zwłaszcza w dziedzinie medycyny, jako jednego z obszarów rozwojowych w nowym planie firmy „Ambition 2020”.

AXA aspiruje do tego, by zmienić relację z klientem na bardziej partnerską, zwłaszcza poprzez zapewnianie innowacyjnych rozwiązań medycznych. Dlatego też w ostatnim roku AXA stała się światowym liderem w dziedzinie rozwiązań telemedycznych. Partnerstwo z Accor, światowym liderem branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności, to dla nas ogromna szansa na zwiększenie dostępu użytkowników do naszej wiedzy medycznej i rozwiązań w tym zakresie. Mierząc się z bezprecedensowym kryzysem zdrowia publicznego wywołanym pandemią Covid-19, ta ambicja jest dla nas ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej – dodałcThomas Buberl, CEO AXA.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.05.2020
Aktualizacja: 20.05.2020