Accor otworzy hotel w stolicy Łotwy

Udostępnij artykuł
Grupa wzmacnia portfolio marek lifestylowych w Europie Wschodniej. Właśnie podpisano umowę z luksemburskim holdingiem Financiere Le Rachinel Sarl na nowy hotel w Rydze. Otwarcie jest planowane na październik br. Do dyspozycji gości będą 83 pokoje. Po renowacji, w 2022 roku, obiekt będzie funkcjonował pod marką TRIBE. 

Accor nie zwalnia tempa we wzmacnianiu portfolio marek lifestylowych w Europie. Do planowanych otwarć pod szyldem Grupy w czwartym kwartale bieżącego roku dołączy nowy hotel w Rydze. Zlokalizowany w samym centrum miasta obiekt stanowi doskonały punkt komunikacyjny. Hotel będzie mieścił się w odnowionym budynku, który został oddany do użytku na początku ubiegłego stulecia i posiada wieloletnią historię ściśle związana ze stolicą Łotwy. Pod tym samym adresem mieszkał pierwszy prezydent kraju. Obiekt wyróżnia się wyjątkową architekturą, kunsztownymi dekoracjami i artystycznymi płytkami w przestrzeniach wspólnych.

Do dyspozycji gości będą 83 komfortowe i nowoczesne pokoje, restauracja, bar i popularna w tym regionie sauna. Nie zabraknie także przestrzeni konferencyjnej i parkingu. Inwestorem powstającego w Rydze hotelu jest luksemburski holding Financiere Le Rachinel Sarl, wieloletni partner Grupy Accor zarządzający kilkoma hotelami m.in. w Szwajcarii, Portugalii i na Węgrzech.

Po renowacji w 2022 roku hotel będzie funkcjonować pod marką TRIBE, z której obiektów będzie można skorzystać, m.in. w Paryżu, Amsterdamie, Berlinie czy Warszawie. W ciągu najbliższych 5 lat Grupa planuje uruchomienie ponad 50 hoteli TRIBE na całym świecie. W sumie na portfolio marki złoży się 150 obiektów powstałych z myślą o nowej generacji podróżników szukających wysublimowanych przeżyć w zasięgu ręki. TRIBE to alternatywna marka lifestylowa, która dzięki wyrazistemu charakterowi zrywa z wizerunkiem tradycyjnych hoteli, skupiając się na miejskiej energii oraz stylowych i przystępnych przestrzeniach – miejscach tętniących życiem i zachowujących balans między pracą a rozrywką. Stworzony z myślą o unikalnym klimacie, brand skupia się na wspólnych przestrzeniach i pokojach gościnnych, kreując wielofunkcyjne miejsca, które zachęcają do wzajemnych interakcji, a jednocześnie sprawiają, że każdy poczuje się jak w domu.

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Niezmiennie od kilku lat Ryga jest jednym z najchętniej polecanych do odwiedzenia miejsc w Europie. Znajdująca się nieco na uboczu głównych destynacji Starego Kontynentu stolica Łotwy zaskakuje urzekającą architekturą łączącą elementy historyczne z nowoczesnością, a także oferuje szeroką gamę wydarzeń kulturalnych i biznesowych targów. Tętniące życiem miasto jest idealną lokalizacją dla rozwijającej swoje skrzydła w Europie marki TRIBE. Wierzymy, że znajdzie ona uznanie wśród lokalnych społeczności, jak i turystów przyjeżdżających na Łotwę – przekonuje Katarzyna Sławińska, Development Executive Poland & Baltic Countries.

Nasze wieloletnie partnerstwo z Accor, globalnym liderem branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności, sięga roku 1986. Od samego początku Grupa zapewniała nam profesjonalne, kompetentne i rzetelne wsparcie oraz wizję rozwoju, dzięki czemu jesteśmy pewni sukcesu naszych przyszłych wspólnych projektów. Wierzymy, że otwarcie nowego hotelu w stolicy Łotwy, który w najbliższych latach zostanie sygnowany ekscytującą marką TRIBE, zapewni wszystkim podróżującym do Rygi zupełnie nową jakość hotelarstwa – dodaje Hermann Le Rachinel, Managing Director, Financiere Le Rachinel Sarl.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.09.2020
Aktualizacja: 03.09.2020