Adam Żygadło na czele BaseCamp we Wrocławiu

Udostępnij artykuł

Adam Żygadło został menadżerem Complexu BaseCamp mieszczącego się w zabytkowej Starej Piekarni we Wrocławiu. Wcześniej związany z Satoria Group, gdzie zarządzał kompleksem trzech warszawskich hoteli spółki: Best Western Portos, o3 Hotel & Meet i Start Aramis.

Adam Żygadło

Obiekt BaseCamp posiada 775 pokoi, nowoczesne przestrzenie eventowe, własne butikowe kino, playroom, strefę rozrywki, a także samoobsługową pralnię Pay Per Wash.

Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył doświadczony hotelarzmówi Tomasz Korzeniewski, dyrektor operacyjny na Polskę. BaseCamp we Wrocławiu to nasz flagowy projekt w Polsce. To też nasza pierwsza hybryda: 569 pokoi przeznaczonych będzie na prywatny dom studencki w modelu PBSA, a 206 pokoi apartamentów będziemy wynajmować w modelu short-stay.

BaseCamp zlokalizowany jest w historycznym centrum Wrocławia, nieopodal Ostrowa Tumskiego i Ogrodu Botanicznego.

BaseCamp posiada już dwa obiekty w Łodzi, jeden w Katowicach. Planowane są jeszcze obiekty w Warszawie, a także innych największych miastach w Polsce.

Adam Żygadło – biografia

Związany z branżą hotelarską od ponad 14 lat. Przeszedł wszystkie szczeble w strukturze hotelu. Zaczynał jako recepcjonista. Następnie kierownik recepcji we wrocławskim Hotelu Bielany, później pełnił funkcję kierownika działu sprzedaży w pięciogwiazdkowym, butikowym hotelu Platinum Palace. W latach 2012-2015 związany z siecią Qubus Hotel. Tam pełnił funkcję zastępcy dyrektora Hotelu w Legnicy, a następnie dyrektora hotelu w Łodzi. Od 2015 roku związany z siecią Best Western, a od 2016 roku z Grupą Satoria. Teraz został menadżerem Complexu BaseCamp.

Jest absolwentem Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, Uniwersytetu Humboldta w Berlinie i Technicznego Uniwersytetu w Dreźnie.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.04.2022
Aktualizacja: 28.04.2022