Ani grama cukru, ani grama zmartwień – Fit Cake z nową kampanią

Udostępnij artykuł

Specjalizująca się w deserach bez cukru i glutenu marka FitCake w sezonie wakacyjnym pojawi się w mediach z kampanią: „Ani grama cukru, ani grama zmartwień”. Dzięki niej chce pokazać,  że letnie przyjemności kulinarne nie muszą być niezdrowe, a pełna świeżych owoców wakacyjna dieta powinna sprawić, że zamiast wyrzutów sumienia po zjedzeniu kolejnej przekąski, będziemy czuć lekkość i beztroskę. Wszystko po to, by z urlopów wrócić naprawdę wypoczętym.

Odbiorcy nowej komunikacji marki FitCake otrzymają propozycje limitowanych, dostępnych tylko teraz, deserów. Bubu tea, czyli pierwsza w Polsce w pełni zdrowa bubble tea o zmienianym co tydzień smaku, lody, fit flurry czy mocno owocowe przekąski – to tylko część produktów proponowanych na szeroką skalę przez „niecukiernię”, która ze swoją kampanią, kierowaną głównie do pokolenia Z, dostępna będzie zarówno w sieci, jak i atrakcyjnych wakacyjnie miejscach.

Bubble Tea (1).jpg

Tutaj nie może być „ściemy” – mówi Rafał Kościuk, właściciel marki. – Sam mam dzieci w tym wieku, więc wiem jak szybko młodzi ludzie wyczuwają, gdy ktoś nie jest autentyczny.

Obok wyróżniających się produktów, spotów czy współpracy z influencerami, odbiorcy liczyć mogą na konkursy z letnimi nagrodami. Dostępne będą również, podkreślające beztroskę, „fitkajkowe” wakacyjne gadżety: kolorowe skarpety i klapki.

FitaLato2.jpg

Rafał Kościuk podkreśla, że marka chce dotrzeć do jak największej liczby osób, by angażując ich pokazać, że to co zdrowe może być dobre i ciekawie podane.

To zaangażowanie ma przełożyć się także na pomoc. FitCake zachęca, by pokazać swoje lato bez zmartwień innym, a równocześnie pomóc psiakom w potrzebie. Można to zrobić wstawiając na Tik Toka filmik z hasztagiem #FitCakeChallenge. Każdy tak oznaczony klip to złotówka przekazana przez „niecukiernię” psiakom. Biorący udział w challenge’u twórcy będą mogli wygrać ciekawe nagrody. Autor zwycięskiego filmu otrzyma iPhona o wartości 5 tys. złotych. Drugą nagrodą będzie dzień ze znanym tiktokerem. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada obsługująca FitCake od 2019 roku agencja Opublikowani.

Źródło: FitCake

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.07.2023
Aktualizacja: 05.07.2023