Aplikacja na telewizory Philips Android – Hotel 360° Concierge TV od firmy Espondi

Udostępnij artykuł
Aplikacja Hotel 360° Concierge działa nie tylko na tabletach, ale także na telewizorach hotelowych Philips AndroidTV. Pozwala gościom na zapoznanie się z pełną ofertą obiektu oraz na zamawianie usług, rezerwację atrakcji i zabiegów spa oraz korzystanie z usługi room service.

Dzięki przedstawieniu oferty hotelu na telewizorze dostępnym w każdym pokoju, model obsługi gościa kieruje się w stronę usług self-service – gość sam dokonuje zakupu usług hotelowych bez konieczności bezpośredniego lub telefonicznego kontaktu z obsługą hotelu. Rozwiązanie to znacząco automatyzuje procesy zamawiania usług, rezerwacji zabiegów spa oraz hotelowych atrakcji takich jak kręgle lub squash, co w konsekwencji zwiększa przychody z tych usług oraz ułatwia pracę personelu.

Przeniesienie oferty hotelu na aplikację na telewizorze sprawia również, że nie ma potrzeby korzystania z tradycyjnych informatorów papierowych i ulotek. Oferta hotelu znajduje się w bezpiecznej chmurze, co znaczy, że znika konieczność wymiany wszystkich ulotek w przypadku każdej zmiana menu lub dodania nowych zabiegów spa.

Kolejnym aspektem, który ułatwia tego typu aplikacja jest opracowywanie nowej oferty hotelu lub wprowadzanie zmian w już istniejącej. Cyfrowa oferta oznacza, że personel ma wgląd do statystyk aktywności gości w systemie. Dzięki temu może łatwo sprawdzić, z jakich usług najchętniej korzystają nasi goście i skoncentrować swoją ofertę dokładnie na ich oczekiwaniach. Duże znaczenie ma także wielkość wyświetlacza –  treści oglądane na dużym formacie ekranu i w dobrej jakości, mają większą siłę przekazu w kontekście reklamowania przez hotel swoich usług i produktów.

Philips Professional Display Solutions wprowadził na rynek unikalną linię telewizorów hotelowych Philips MediaSuite AndroidTV.

Philips jako jedyny producent na rynku oferuje telewizory z wbudowanym Chromecastem, pełnym dostępem do Google Play Store z tysiącami aplikacji, funkcją badania satysfakcji gościa, z platformą Android N umożliwiającą aktualizację do Android P oraz Adroid Q w przyszłości (extended lifetime)  i wiele innych funkcji hotelowych.

PROSZĘ KLIKNĄĆ, ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.06.2019
Aktualizacja: 10.07.2019