Bartłomiej Barski nowym prezesem Sopockiej Organizacji Turystycznej

Udostępnij artykuł

Bartłomiej Barski wygrał konkurs na prezesa Sopockiej Organizacji Turystycznej i z dniem 11 maja oficjalnie rozpoczął pracę na rzecz promocji turystycznej miasta Sopotu.

Bartłomiej Barski

Od ponad 12 lat zawodowo związany jest z branżą turystyczną. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywał na stanowisku specjalisty ds. turystyki w punkcie Informacji Turystycznej w Porcie Lotniczym Gdańsk. Pasja do podróży i chęć dalszego rozwoju owocowały kolejnymi awansami w strukturach Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Ostatnie sześć lat pełnił funkcję Menedżera pionu operacyjnego & Convention Bureau. To wiązało się z reprezentowaniem Miasta Gdańska i Visit Gdansk. Podczas targów turystyki biznesowej, wydarzeniach b2b, konferencjach branżowych i międzynarodowych organizacjach (ICCA, ECM, Cruise Baltic). Z sukcesami wraz z zespołem współtworzył takie wydarzenia jak: „Nowe Trendy w Turystyce” czy „Let’s Meet. Event Professionals Forum”. Jednocześnie koordynował kilkunasto-osobowy zespół Informacji Turystycznej i był Project Managerem Karty Turysty.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

Ze względu na swoje dotychczasowe doświadczenie Bartłomiej Barski chce wzmocnić sopocką branżę MICE i zbudować wspólną konferencyjną ofertę, która zapewni ruch w branży również poza sezonem. Na przykład poprzez dołączenie SOT do City Destinations Alliance (do niedawna ECM) by wymieniać doświadczenia i czerpać wzorce od innych turystycznych destynacji z całej Europy. Planuje również kontynuować promocję uzdrowiskowego charakteru Sopotu, między innymi włączając organizację w współtworzenie przyszłorocznych obchodów 200-lecia tradycji kuracyjnych miasta.

Prywatnie szczęśliwy mąż i tata dwójki wspaniałych małolatów. Przez 15 lat trenował piłkę nożną. Bieganie ma we krwi dlatego teraz biega już bez piłki głównie w półmaratonach. Z Sopotem wiążą go też relacje rodzinne gdyż to stąd pochodzi jego druga połówka.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.05.2022
Aktualizacja: 16.05.2022