Best Western ogłasza lokalizacje pierwszych obiektów nowych marek

Udostępnij artykuł
Best Western Hotels & Resorts podała lokalizacje hoteli nowych marek butikowych Aiden Hotel i Sadie Hotel, które niedawno zostały wprowadzone przez sieć na rynek. Pierwszy Hotel Aiden został otwarty w minionym miesiącu w Seulu, a już wkrótce kolejny pojawi się niedaleko Paryża. Z kolei pierwsze trzy Hotele Sadie zostaną otwarte w 2020 roku w USA – w Tampa na Florydzie, Fredericksburgu w Teksasie oraz w Nowym Jorku.

Hotele Sadie i Hotele Aiden stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe wrażenia. Starannie zaprojektowane wnętrza oraz elementy wystroju oddające lokalny koloryt są odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych. Nowe marki wypełnią lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu już istniejących obiektów elementów zainspirowanych regionem, przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnej stylistyki.

Pierwszy Hotel Aiden został otwarty w tym miesiącu, w południowo-wschodniej dzielnicy Seulu  – Gangnam-gu. 151-pokojowy hotel butikowy oferuje podróżującym wiele więcej niż sam nocleg, zapewniając gościom poczucie przygody i zabawy. Dzięki nowoczesnym, stylowym fotelom, wielofunkcyjnej przestrzeni wspólnej, wygodnemu mobilnemu zameldowaniu i zainspirowanym lokalnie projektom, hotel gwarantuje swoim gościom świeże i innowacyjne podejście, które wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Bardzo cieszymy się z tak dużego zainteresowania markami Aiden Hotel i Sadie Hotel, jednocześnie jesteśmy podekscytowani otwarciem naszego pierwszego Aiden Hotel na tak kluczowym rynku jakim jest Seul, zaledwie kilka tygodni po wejściu marki na rynek –powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny w Best Western Hotels & Resorts. Aiden Hotel jest ekskluzywną marką butikową, która idealnie wpasowuje się w rytm Seulu, dając swoim gościom obietnicę przygody i ciekawych doświadczeń. Wraz z rozwojem tych dwóch marek, stanie się oczywiste, jak bardzo Hotele Aiden i Hotele Sadie różnią się od innych marek obecnych na rynku, łącząc technologię ze sztuką, wprowadzając innowacje oraz pełne koloru projekty, zainspirowane stylem poszczególnych lokalizacji. Niezależnie czy projekt dotyczy przebudowy istniejącego obiektu, czy budowy nowego, gwarantujemy właścicielom, że dzięki wsparciu dedykowanego zespołu, pomożemy im w szybki i skuteczny sposób osiągnąć sukces.

Drugi obiekt pod szyldem Aiden Hotel zostanie otwarty pod Paryżem jeszcze w tym miesiącu. Na gości hotelu będzie czekać 90 pokoi, przestrzeń wielofunkcyjna, bar, restauracja, basen oraz trzy sale konferencyjne dla klientów biznesowych. Pokoje zostały urządzone w eleganckim i wyrafinowanym stylu.

Już wkrótce, siostrzana marka Aiden Hotel – Hotel Sadie – zadebiutuje w Nowym Jorku, we Fredericksburgu w Teksasie oraz w Tampa na Florydzie. Ten ostatni, zostanie oddany do użytku wiosną 2020 i będzie oferował gościom 70 komfortowo urządzonych pokoi. Niedługo po nim, Hotel Sadie pojawi się na mapie Nowego Jorku, którego stylowy i awangardowy klimat idealnie wpasuje się w charakter Wielkiego Jabłka. Obiekt w teksańskim stanie, znajdzie się w Texas Hill Country, regionie cieszącym się ponad 45 winnicami i winiarniami. Wszystkie trzy hotele będą konkurować w segmencie upscale, oferując innowacyjne udogodnienia, które mają łączyć najnowocześniejsze technologie z lokalną atmosferą.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.11.2018
Aktualizacja: 28.11.2018