Best Western przejmuje WorldHotels

Udostępnij artykuł
Grupa Best Western Hotels & Resorts poinformowała o przejęciu słynnej międzynarodowej marki hotelowej WorldHotels, na którą składa się blisko 300 wyjątkowych hoteli i ośrodków wypoczynkowych w najlepszych lokalizacjach na całym świecie.


The Woodlands Resort

– Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę, obie firmy zyskają przewagę konkurencyjną – powiedział David Kong, prezes i dyrektor generalny w Best Western Hotels & Resorts. – Darzę markę WorldHotels najwyższym szacunkiem i wierzę w jej olbrzymi potencjał.

Przejęcie WorldHotels zostało sfinalizowane w ubiegłym tygodniu. Marka WorldHotels odegra zasadniczą rolę we wzmocnieniu oferty Best Western w segmencie upper upscale i luxury.

WorldHotels zachowa odrębną osobowość, a jednocześnie skorzysta z niezawodnej i skalowalnej platformy e-commerce, silnych partnerów, uznanego programu lojalnościowego, efektywnego wsparcia sprzedaży i marketingu, międzynarodowej sieci dystrybucji i skutecznego modelu generowania przychodów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Best Western to jedna z największych, najbardziej uznanych i zaufanych marek hoteli – powiedział Geoff Andrew, prezes WorldHotels. – Połączona siła naszych marek przygotowuje grunt pod świetlaną przyszłość Best Western i WorldHotels. Poprzez renomowaną kadrę kierowniczą i obecność na każdym rynku Best Western wnosi nowe umiejętności, które niewątpliwie pomogą w rozwoju marki WorldHotels na najważniejszych rynkach.

Od kilku lat marka Best Western przechodzi transformację. Tylko w zeszłym roku znalazła się w zestawieniu najbardziej innowacyjnych firm świata magazynu Fast Company, rozbudowała portfolio do 13 dynamicznych marek, zdobywając nowych gości w nowych segmentach, a także zdobyła rekordową liczbę nagród i wyróżnień branżowych. Najnowsze przejęcie świadczy o dążeniu Best Western do rozwoju, modernizacji i nieustannego postępu i wzmocni pozycję firmy jako zaufanego lidera w międzynarodowej branży hotelarskiej.

– W nadchodzących miesiącach skupimy się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels poprzez udoskonalenie strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej tożsamości. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma i model generowania przychodów przyniesie korzyści marce WorldHotels i zachęci wiele innych znakomitych hoteli ceniących niezależność do przyłączenia się do nas. Niezmiernie cieszymy się, że w dalszym ciągu obowiązki prezesa WorldHotels będzie pełnił Geoff Andrew – podsumował Kong.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.02.2019
Aktualizacja: 18.02.2019