Blisko 35 proc. rezerwacji w Grano Hotels z wykorzystaniem bonu turystycznego

Udostępnij artykuł
Beneficjenci bonu turystycznego mogą skorzystać z noclegów w obiektach gdańskiej sieci Grano Hotels. Jednorazowe świadczenie w wysokości 500 zł jest akceptowane w czterogwiazdkowym Hotelu Grano, trzygwiazdkowym Hotelu Number One oraz w kompleksach apartamentów Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława. Do tej pory bonu użyto w przypadku blisko 35 proc. rezerwacji zrealizowanych w sierpniu oraz zaplanowanych na kolejne miesiące.

Bon turystyczny to nowa forma wsparcia dla polskich rodzin w sytuacji osłabienia gospodarki przez pandemię COVID-19. Świadczenie oferuje dofinansowanie do wyjazdów turystycznych dla dzieci na terenie kraju.

Cieszymy się, że w niełatwym czasie dla globalnej gospodarki na wyjazdy turystyczne będzie stać więcej  polskich rodzin. Wiemy, jak ciężko jest odmówić dziecku wczasów – w końcu podróże to nie tylko okazja do aktywnego wypoczynku i zabawy, ale też czynnik, który kształtuje i edukuje. Na szczęście dzięki bonowi znacznie mniej rodzin będzie się musiało borykać z tym problemem. Postanowiliśmy jednak pójść o krok dalej i przygotowaliśmy specjalne oferty, w ramach których pobyt w naszych obiektach dla dzieci  jest zupełnie darmowy. Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej rodzin skorzysta z urlopu nad morzem – mówi Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.

Z bonu turystycznego mogą korzystać osoby odwiedzające wszystkie obiekty sieci Grano Hotels – Hotel Number One by Grano ***, kompleks apartamentów Grano Apartments Nowa Motława oraz otwarte w 2020 r. Hotel Grano **** i kompleks Grano Apartments Old Town. Wszystkie mieszczą się na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Lokalizacja tuż obok Starego Miasta zapewnia bezpośredni dostęp do licznych miejsc rozrywki i kultury. Na wyciągnięcie ręki znajdują się najbardziej znane atrakcje turystyczne miasta, takie jak Długi Targ, Filharmonia Bałtycka, Teatr Szekspirowski, Fontanna Neptuna czy zabytkowy dźwig portowy – Żuraw. Brzegiem Motławy przebiegają przepiękne trasy spacerowe i joggingowe. Pobyt w każdym z obiektów uzupełnia możliwość korzystania z komfortowych stref SPA z saunami i basenami, które znajdują się w Hotelu Number One by Grano oraz Hotelu Grano. Na terenie hoteli mieszczą się także doskonałe restauracje – „Mamma Mia Zielona Pietruszka” (Hotel Number One by Grano) specjalizująca się w kuchni włoskiej oraz „Młyn” (Hotel Grano) serwująca dania kuchni polskiej w oryginalnym wydaniu. W każdym z obiektów sieci można skorzystać z pobytów z wyżywieniem. Kompleksy Grano Apartments Old Town i Grano Apartments Nowa Motława oferują przestronne apartamenty wzbogacone o aneks kuchenny.

Każdy z hoteli oferuje kącik dla dzieci z dostępem do gier i zabawek oraz Playstation. Ponadto w strefie zabaw, w piątkowe i sobotnie popołudnia, organizowane są animacje dla dzieci. W Hotelu Grano w sobotnie poranki prowadzone są na basenie zabawy w wodzie z elementami nauki pływania. Zajęcia te prowadzone są przez profesjonalną instruktorkę pływania i mogą z nich skorzystać bezpłatnie nawet kilkumiesięczne dzieci.

W obiektach Grano Hotels zanotowano łącznie ponad 360 rezerwacji z wykorzystaniem bonu turystycznego. Część rezerwacji została zrealizowana w sierpniu, inne pobyty odbędą się w kolejnych miesiącach.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.09.2020
Aktualizacja: 24.09.2020