Branża horeca może już skorzystać z Akademii Wiedzy Outsourcingowej

Udostępnij artykuł

Na działania Akademii Wiedzy Outsourcingowej składać się będą publikacje, raporty i analizy rynku, organizacja warsztatów dla klientów oraz debat, służących wymianie doświadczeń i najlepszych praktyk.
Pierwszym etapem działalności Akademii będzie wydanie cyklu artykułów eksperckich. W kolejnych miesiącach ukażą się m.in. publikacje dotyczące tworzenia przez firmy stanowisk dedykowanych do wdrażania i obsługi kontraktów outsourcingowych oraz wpływu firm konsultingowych na rozwój tego rynku w Polsce.
– Edukacja rynku jest podstawowym celem, dla którego powołany został Instytut Outsourcingu. Mimo rosnącej świadomości polskich przedsiębiorców w obszarze korzyści wynikających z powierzania poszczególnych procesów wyspecjalizowanym dostawcom zewnętrznym, na tym polu wciąż pozostaje wiele do zrobienia. Nasza organizacja wraz z partnerami i klientami, którzy już korzystają z rozwiązań outsourcingowych, chce się podzielić swoją wiedzą, przede wszystkim z firmami dopiero stojącymi przed tym wyzwaniem – mówi Anna Zawadzka z Instytutu Outsourcingu.
Działania prowadzone w ramach Akademii Wiedzy Outsourcingowej zostaną podsumowanie wydaniem drukowanej wersji kompendium wiedzy Instytutu Outsourcingu, które ukaże się w II połowie 2010 roku. W publikacji zebrane zostaną wszystkie artykuły i porady eksperckie, zapisy debat i relacje z organizowanych warsztatów.
Fundacja Instytut Outsourcingu powstała 19 października ub.r. Skupia czołowych dostawców usług outsourcingowych. Instytut ma stać się wiodącym ośrodkiem wymiany know-how i wiedzy pochodzącej z jednej z najbardziej innowacyjnych dziedzin globalnej gospodarki, jaką jest outsourcing.

Opublikowano: 08.04.2010
Aktualizacja: 08.04.2010