CAD stawia na rozwój kadry kierowniczej

Udostępnij artykuł
Od września Dariusz Oleksiak, dotychczasowy dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel, został dyrektorem operacyjnym w Chopin Airport Development. Z kolei na stanowisko dyrektora generalnego Renaisssance awansowała Adriana Biernatowicz-Jadczak, która do tej pory pełniła funkcję zastępcy dyrektora hotelu. Jej zastępcą będzie Jacek Szymanowicz – nowa twarz w CAD.


Adriana Biernatowicz-Jadczak i Dariusz Oleksiak

– Zmiany personalne w Chopin Airport Development, jak również w warszawskim hotelu Renaissance to kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Zgodnie z polityką naszej spółki zaproponowaliśmy naszym doświadczonym dyrektorom, którzy dali się sprawdzić jako fachowcy o dużym poziomie kompetencji, możliwość dalszego rozwoju – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes CAD.  – Cieszymy się, że do zespołu w warszawskim Renaissance dołączy również Jacek Szymanowicz, który ma bardzo duże doświadczenie w zarządzaniu hotelami. Stawiamy na polskich menadżerów i budujemy silny zespół. Jestem przekonany, że wprowadzone zmiany przyczynią się do dalszego rozwoju spółki, a nasza kadra kierownicza zagwarantuje hotelom rozwój zgodnie z wysokimi standardami, które obowiązują w Chopin Airport Development.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Dariusz Oleksiak, dotychczasowy dyrektor Renaissance Warsaw Airport Hotel, z hotelarstwem związany jest od blisko 30 lat. Swoją karierę zawodową zaczynał wraz z pierwszą grupą pracowników uczestniczących w otwarciu Warsaw Marriott Hotel, gdzie pracował do września 2000 r. Podczas 11 lat pracy dla Warsaw Marriott Hotel uczestniczył w otwarciu hoteli Marriott na Arubie, Goa i w Budapeszcie, Chicago Marriott Downtown oraz Amsterdam Marriott Hotel. W tym samym roku awansował na stanowisko Front Office Managera i przeniósł się do Rumunii, gdzie aktywnie uczestniczył w otwarciu Bucharest Marriott Grand Hotel. W 2003 r. został zatrudniony jako dyrektor operacyjny w nowo powstającym na lotnisku Okęcie hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie sprawował stanowisko dyrektora hotelu. Od 2005 r. otwierał i prowadził kolejne hotele sieci Marriott w Kazachstanie (Renassaince Aktau) i Sankt Petersburgu (Courtyard by Marriott Vasilievsky). W latach 2009 – 2012 zarządzał hotelem Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie przeprowadził restrukturyzację zatrudnienia, remont generalny hotelu oraz rebranding dla sieci Radisson Blu. Następne lata działalności Dariusza Oleksiaka to doradztwo na rzecz Centrum Kongresowego Warszawianka oraz zarządzanie hotelami Best Western Portos, Atos i Aramis w Warszawie. Od września 2016 r. pełnił funkcję dyrektora generalnego Renaissnace Warsaw Airport Hotel.

Adriana Biernatowicz-Jadczak, nowa dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel, jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych International Hotel Management na Uniwersytecie Łódzkim. Karierę  w branży hotelarskiej rozpoczęła w 1997 r. w Dziale Sprzedaży i Marketingu hotelu Holiday Inn Warsaw. Kolejne doświadczenia zdobywała w hotelu Novotel Warszawa Airport kierując Sprzedażą i Zarządzaniem Przychodami. Następnie zajmowała stanowisko Rooms Division Manager oraz pełniła obowiązki zastępcy dyrektora hotelu. W 2012 r. objęła stanowisko dyrektora hotelu Mercure Lublin Centrum, a w 2013 r. jako dyrektor hotelu z sukcesem wprowadziła na rynek hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport. Od lutego 2018 r. pełniła funkcję zastępcy dyrektora warszawskiego hotelu Renaissance.

Z kolei obowiązki zastępcy dyrektora warszawskiego hotelu Renaissance przejmie Jacek Szymanowicz, który jest absolwentem Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w Hotelu Novotel Szczecin, gdzie w latach 2002-2007 zajmował m. in. stanowisko Kierownika Recepcji oraz Kierownika Sprzedaży i Marketingu. Od 2007 r. do 2008 r. pracował w Irlandii w Clarion Hotel Limerick jako Night Manager. Przez następne dwa lata ponownie związał się z Hotelem Novotel Szczecin, gdzie sprawował funkcję Kierownika Sprzedaży, a później do 2010 r. był p.o. dyrektora generalnego. W latach 2010 – 2011 był dyrektorem generalnym w Clarion Hotel Dźwirzyno, a od 2013 do 2014 r. dyrektorem Hotelu Focus Gdańsk. Od 2013 r. sprawował funkcję dyrektora Hotelu Focus Szczecin, a dodatkowo od 2017 r. dyrektora Hotelu Focus Premium „Pod Orłem” w Bydgoszczy.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.09.2018
Aktualizacja: 03.09.2018