Ciemność w InterContinental Warszawa

Udostępnij artykuł
Hotel dołączył do inicjatywy „Godzina dla Ziemi” przez symboliczne wyłączenie świateł w dniu 27 marca o godzinie 20:30. W tym roku akcja odbywa się pod hasłem „Godzina dla Bałtyku”.

Hotel z dumą wyłączył światła, aby wziąć udział w inicjatywie #GodzinaDlaZiemi2021, #EarthHour 2021, aby zademonstrować zaangażowanie w troskę o planetę i otaczający nas świat. Nasza pasja, by wprowadzać zmiany, leży u podstaw tego, kim jesteśmy, oraz kim chcemy być za kolejne 10 lat. Działanie na rzecz ochrony środowiska jest częścią 10-letniego planu sieci IHG Hotels & Resorts – „Podróż do jutra” – przekonują przedstawiciele hotelu.

Stworzona przez WWF w 2007 roku „Godzina dla Ziemi” jest akcją mającą na celu zwrócenie uwagi na problemy ekologiczne w Polsce i na świecie. W tym roku „Godzina dla Ziemi” odbywa się pod hasłem „Godzina dla Bałtyku”

InterContinental Warszawa to pięciogwiazdkowy hotel położony w samym sercu stolicy. Hotel mieści się w jednym z największych budynków w mieście. InterContinental Warszawa posiada 414 pokoi gościnnych i w pełni wyposażonych apartamentów mieszkalnych Residence Suites. Goście hotelu mogą delektować się daniami kuchni polskiej i światowej w restauracji Platter by Karol Okrasa, a także DownTown Restaurant. Na 43 i 44 piętrze mieści się Riverview Wellness Centre z najwyżej położonym basenem w stolicy, siłownią, sauną, a także łaźnią parową.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 29.03.2021
Aktualizacja: 29.03.2021