Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront z nagrodą

Udostępnij artykuł

Nagroda „Marriott Select Brand Awards” przyznawana jest co roku w wyrazie uznania oraz zaangażowania zespołów każdej z marki sieci Marriott International. Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront wypadł najlepiej spośród wszystkich hoteli brandu Courtyard (100 hoteli) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, a także Afryce, jak regionie Karaibów i Ameryki Łacińskiej za osiągnięcie najlepszych wyników w roku 2021.

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront laureatem nagrody

To już druga nagroda, którą obiekt otrzymał za wyniki minionego roku. Kilka miesięcy temu zdobył również 1 miejsce spośród wszystkich franczyzowych hoteli sieci Marriott (ponad 400 obiektów) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, a także Afryki. Za stale wysoki i utrzymywany wskaźnik zadowolenia gości biorąc pod uwagę wszelkie aspekty jakości oceniane w ankiecie, w trakcie pobytu.

Dzięki utrzymaniu najwyższych standardów obsługi przez 12 miesięcy, a także działalności charytatywnej i innych działań związanych z zarządzaniem obiektu gdyński hotel został nominowany do kategorii „Diamond Hotel of the Year”, zdobywając najważniejszą nagrodę „Hotel Roku 2021” spośród możliwych.

Słowa dyrektor po otrzymaniu nagrody

Przenosząc się do Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront 2 lata temu, już na pierwszym spotkaniu jasno powiedziałam do nowego, jeszcze nieznanego mi zespołu, że ten hotel musi być najlepszy, gdyż ma do tego wspaniałe predyspozycje. Znakomicie zaangażowany zespół i infrastruktura budynku z wielkim potencjałem. Jestem ogromnie dumna i wzruszona za te wyróżnienia. To nasz wspólny wysiłek, ciężka praca i codzienne starania. To także sukces, na który zasłużyliśmy bez dwóch zdań, bo doskonale zdaję sobie sprawę, ile za tym kryje się poświęcenia i wytrwałości  każdego z członków zespołu. 2021 rok należał do niezwykle trudnych i naszą ciężką pracą udowodniliśmy, że „sky is the limit”. Takie wiadomości dają kolejną dawkę energii, optymizmu i nadziei. Mam szczęście zarządzać wspaniałą grupą hotelarzy.

Na jedynym z dyplomów widnieje dedykacja: “Success lies in a masterful consistency around a few fundamentals. It really is simple. Not easy. But simple”. W pełni zgadzamy się z tymi słowami. Dziękuję i gratuluję naszemu zespołowi –  mówi Aneta Stępkowska, dyrektorka generalna hotelu Courtyard Gdynia.

Zespół Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront
Zespół Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

O Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront to czterogwiazdkowy hotel należący do sieci Marriott International. Został otwarty na początku czerwca 2015 roku. Położony w samym sercu Gdyni, tuż obok Skweru Kościuszki, gdyńskiej plaży, a także Bulwaru Nadmorskiego.

Hotel posiada 200 pokoi w tym 128 z widokiem na morze. Nowoczesne centrum konferencyjne z dziewięcioma salami o łącznej powierzchni ponad 1000 mkw. Największa z nich pomieści ponad 500 osób, posiada panoramiczny widok na morze, a także taras widokowy.

Hotel należy do firmy Hotel Co 51 Poland. Jest częścią Grupy Vastint, międzynarodowej organizacji działającej na europejskim rynku nieruchomości od 30 lat. Aktualnie Hotel Co 51 jest najemcą i operatorem ponad 20 hoteli w całej Europie. Wszystkie są częścią portfela inwestycyjnego Vastint.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.06.2022
Aktualizacja: 08.06.2022