Crowne Plaza gra z WOŚP

Udostępnij artykuł

Orkiestra już gra, a Crowne Plaza Warsaw – The HUB dołącza do tegorocznej edycji. Jedna z eSkarbonek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czeka na wpłaty.

Crowne plaza warsaw wośp

Dodatkowo, „klasyczna” puszka dostępna jest w recepcji warszawskiego hotelu Crowne Plaza Warsaw – The HUB. Tym razem, wszyscy  zbieramy na sprzęt dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Zachęcamy do wsparcia 30. Finału WOŚP.

eSkarbonek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy: https://lnkd.in/dnpJSSS8

O Crowne Plaza Warsaw

Jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. To jeden z największych na świecie brandów hotelowych typu upscale, stworzonym z myślą o osobach podróżujących biznesowo. Zmieniające się środowisko pracy oznacza, że goście szukają ciekawych, elastycznych przestrzeni, w których mogliby przebywać i pracować jednocześnie; specjalnie zaprojektowana przestrzeń nowego hotelu, zapewnia właśnie taką możliwość.

Hotel posiada 212 eleganckich pokoi i apartamentów. Od kameralnych sal konferencyjnych po salę balową: nowoczesne centrum konferencyjne może pomieścić 700 osób i oferuje 30 sal konferencyjnych, które mogą być wykorzystane do indywidualnych spotkań lub sesji wyjazdowych. Każda sala konferencyjna reprezentuje inny styl – niezależnie od tego, czy goście szukają bardziej klasycznego formatu spotkania, zorganizowanego w otoczeniu przytulnych mebli, czy też bardziej dynamicznego i industrialnego charakteru miejsca, ze ścianami z odkrytą cegłą, drewnem, a także jasnym oświetleniem.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.01.2022
Aktualizacja: 31.01.2022