Od początku października certyfikatem legitymuje się 11 hoteli sieci zlokalizowanych w Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Zakopanem. To dokument poświadczający wysoki standard higieny i bezpieczeństwa dla osób wybierających się w podróż służbową, a dla których czynnik czystości i higieny jest kluczowy przy wyborze hotelu biznesowego.

Aż 86 proc. podejmujących decyzję o rezerwacji podróży służbowych w pierwszej kolejności zwraca uwagę na podwyższone standardy higieny w obiekcie pod kątem ochrony przed infekcją koronawirusem. Od teraz hotele oferujące swoje usługi w tym segmencie mogą już posługiwać się międzynarodowym certyfikatem „Clean & Safe”, który gwarantuje spełnianie przez nie najwyższych standardów bezpieczeństwa i czystości.
Dzięki spełnieniu wszystkich wymagań certyfikacji, hotele naszej sieci Dobry Hotel mogą zapewnić wszystkim swoim Gościom planującym wyjazd na spotkania służbowe i konferencje do największych polskich miast (Gdańsk, Gdynia, Poznań, Wrocław i Kraków) oraz popularnych miejscowości turystycznych (Sopot, Jastarnia, Mikołajki i Zakopane) maksymalne bezpieczeństwo. Od samego początku trwania pandemii spełnialiśmy najwyższe standardy, zgodne z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektora Sanitarnego oraz WHO. Natomiast dzisiaj możemy dodatkowo potwierdzić nasz standard higieny i czystości niniejszym prestiżowym w branży certyfikatem HRS – podkreśla Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający siecią Dobry Hotel.
W związku z pandemią na całym świecie wprowadzone zostały liczne ograniczenia w podróżowaniu, co miało ogromny wpływ nie tylko na segment turystyczny, ale także korporacyjny rynku hotelarskiego. W miarę znoszenia restrykcji następuje stopniowy powrót klientów do hoteli, choć jest to możliwe tylko pod warunkiem przestrzegania zasad dotyczących m.in. zachowania dystansu społecznego i noszenia maseczek w pomieszczeniach zamkniętych zgodnie z zaleceniami rządowymi.
By spełnić wysokie wymagania dotyczące czystości i bezpieczeństwa dla klientów korporacyjnych, potrzeba jednak więcej. Grupa HRS, międzynarodowy portal do rezerwacji miejsc hotelowych dla klientów korporacyjnych obsługujący największe sieci hotelowe i firmy na świecie, przygotowała nowy standard certyfikacji bezpieczeństwa i czystości w obsługiwanych przez nią hotelach. Znak „Clean & Safe” gwarantuje, że dany obiekt spełnia aż 50 wymagań zgrupowanych w 12 kategoriach.
Poza standardowym dystansem wynikającym z lokalnych przepisów i stosowaniem środków ochrony osobistej w postaci maseczek a także zapewnieniem płynów dezynfekujących dla gości i dla obsługi, hotel zapewnia też bezdotykowy serwis posiłków z opcją „na wynos” oraz bezdotykową recepcję, gdzie bez kolejki i konieczności wypełniania druków można bezpiecznie zameldować i wymeldować się z hotelu a także zapłacić za pobyt. Wszystkie miejsca ogólnodostępne a także często dotykane powierzchnie (np. klamki) są też szczególnie często czyszczone i dezynfekowane.
Ponadto, co ważne z punktu widzenia klientów biznesowych przyjeżdżających na spotkania lub konferencje, obiekt oznaczony jako „Clean & Safe” zapewnia kontrolowany dostęp do zarezerwowanych pomieszczeń, rozdzielenie grup klientów a także oddzielne przechowywanie ich bagażu. Wszelkie urządzenia techniczne, jak klimatyzacja, są poddawane regularnej kontroli a siłownie i inne pomieszczenia rekreacyjne podlegają specjalnemu reżimowi czystości i higieny.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.