Dwie akcje promocyjne w kawiarniach i coffee

Udostępnij artykuł

Promocja "Zostań VIP-em" organizowana we współpracy z portalem biletywruchu.pl oraz Eventim. Od 1 kwietnia br. klienci, którzy w dowolnym punkcie sieci Bilety w Ruchu kupią jednorazowo bilety na kwotę 100 zł otrzymają limitowaną kartę "I coffee VIP". Karty będą wydawane w kawiarniach, na podstawie paragonu potwierdzającego zakup biletów i uprawniają do 20-proc. zniżki na wszystkie produkty w kawiarniach I coffee w całej Polsce, oferujących bogaty wybór kaw, kanapek i deserów. Ich ważność to koniec 2010 roku, a cała promocja potrwa do 31 maja.

Drugą akcją jest cykl spotkań networkingowych dla kobiet pt. "Miłość i kawa" organizowany we współpracy z Akademią Kobiet. Podczas meetingów przeprowadzane będą spotkania i konferencje z udziałem znanych i cenionych kobiet oraz szkolenia z zakresu wiedzy o kawie i tajników jej przyrządzania. Spotkania odbywać będą się w kawiarni I coffee przy ul. Nowy Świat w Warszawie.

Projekt i coffee rozpoczął się 16 listopada 2007 roku. Otwarto wówczas pierwszą kawiarnię przy ulicy Dobrej 54, w pobliżu Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. W tej chwili działa około 30 lokali sieci w całym kraju, m.in. w centrach handlowych i przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz deptakach. Ruch, właściciel sieci, nie planuje kolejnych otwarć. Wręcz przeciwnie – wycofuje sie z trwale nierentownych kawiarni lub negocjuje wartości czynszów, gdyż cały ten segment przynosi straty. Zdaniem prezesa, kawiarnie, które raczej nie osiągną rentowności w 2010 roku mogą stanowić nawet jedną trzecią wszystkich lokali. Ponadto zarząd nie ukrywa, że prowadzi rozmowy w celu sprzedania segmentu kawiarnianego i jeśli dostanie konkretną ofertę, nie wyklucza jego zbycia.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.04.2010
Aktualizacja: 16.04.2010