Dyrektor Mercure Kasprowy: Goście dopisali m.in. dzięki bonowi turystycznemu

Tegoroczne wakacje stanowiły prawdziwe wyzwanie dla turystów, a towarzyszące im restrykcje zmieniły sposób podróżowania. Na szczęście byliśmy świadkami szybkiego rozkwitu branży turystycznej, ponieważ zaraz po zniesieniu obostrzeń Polacy wyruszyli podziwiać rodzime destynacje. Czy wyniki obiektów noclegowych okazały się porównywalne do tych z ubiegłego roku, a wsparcie w postaci bonu było wystarczające?

Sytuacja branży hotelarskiej przez kilka miesięcy stała pod znakiem zapytania. Obiekty noclegowe wstrzymały swoją działalność, a rozwój epidemii oraz towarzyszące niepewnej sytuacji restrykcje sprawiły, że właściciele hoteli stanęli przed prawdziwym wyzwaniem. Wielu z nich nie było pewnych, jak potoczą się dalsze losy obiektów i czy straty związane z kilkumiesięcznym postojem uda się nadrobić. Po zniesieniu obostrzeń związanych z przemieszczaniem się i zezwoleniu na ponowne podróże sytuacja powoli zaczęła się normować, a – ku uciesze osób związanych z branżą turystyczną – Polacy wyruszyli, by podziwiać rodzime destynacje. Byliśmy świadkami ponownego rozkwitu turystyki, a nadmorskie plaże oraz górskie szlaki na nowo przepełniły się podróżującymi.

Z całą pewnością pod wieloma względami obecne lato jest inne niż poprzednie. Bardzo długo nie otrzymywaliśmy informacji, z jakich atrakcji nasi goście będą mogli korzystać, co bardzo utrudniało naszą pracę oraz system rezerwacji. Sytuacja zmieniała się z każdym miesiącem, jednak finalnie nasi goście dopisali i licznie pojawili się na Podhalumówi Sebastian Nocuń, dyrektor Hotelu Mercure Kasprowy.

Podczas tegorocznych wakacji Rząd Polski zaoferował wsparcie w postaci Bonu Turystycznego, który od sierpnia tego roku jest przyznawany rodzicom na każde z dzieci. Za pomocą bonu zainteresowani mogą zapłacić za usługi hotelarskie, a także imprezy turystyczne w Polsce aż do końca marca 2021 roku. Wśród miejsc, które akceptują Bon Turystyczny, wymienić możemy m.in. znajdujący się nieco na uboczu Hotel Mercure Kasprowy. Obiekt pozwala łączyć radość z wypoczynku w górach oraz nad wodą, a wszystko to dzięki położonemu nieopodal kąpielisku geotermalnemu wraz z atrakcjami dla dzieci.  Na spragnionych wytchnienia gości czeka tu ponad 1,6 tys. mkw. relaksu w strefie spa & wellness, a niezapomnianych wrażeń dostarczy przejazd widokowym wyciągiem krzesełkowym na szczyt znajdującej się w pobliżu Polany Szymoszkowej.  

Bon Turystyczny niewątpliwie okazał się wsparciem dla części sektora hotelarskiego. Cieszy nas, że miał wpływ na rozwój turystyki rodzinnej i weekendowej. W Hotelu Mercure Kasprowy, którego głównym beneficjentem są właśnie rodziny z dziećmi, bardzo szybko zauważyliśmy wzmożony ruchdodaje Sebastian Nocuń.

Branża turystyczna z nadzieją spogląda w przyszłość, a nadchodzące jesienno-zimowe dni wcale nie oznaczają zastoju w podróżowaniu. Okres powakacyjny cieszy się dużym zainteresowaniem gości indywidualnych, a pogoda wciąż sprzyja wszystkim tym, którzy pragną wypoczynku w towarzystwie wczesnojesiennych promieni słońca. Ograniczona liczba wyjazdów służbowych, które stanowiły główne źródło dochodu wielu obiektów, może zostać zatem zastąpiona przez krótsze, rodzinne wyjazdy weekendowe.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.