Dziwny pan ze stocka w kampanii Gorąco Polecam. Smaki z piekarni

Udostępnij artykuł

Marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (zarządzana przez grupę Enata Bread) wystartowała z pełnowymiarową – pierwszą w swojej historii – kampanią reklamową.

Kreacja, za którą odpowiada Holo Group – Iskry Digital, to klasyczny… cringe z viralowym potencjałem. Znany i lubiany „dziwny pan ze stocka” (Harold) z przymrużeniem oka – w ramach (nie)naukowych badań – poleca kanapki: albo na bazie bułki, albo na bazie bagietki. Hasła? Również z przymrużeniem oka.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem: mega format na budynkach (Rondo ONZ, Plac Grzybowski, Plac Bankowy, Tamka, itd.); ekrany w metrze i tramwajach; citylighty i plakaty, ekran LED przy Dworcu Centralnym; internet (SoMe), lokale Gorąco Polecam. Smaki z piekarni (ponad 100 lokalizacji). Skierowana jest do pracowników biur, studentów, uczniów – do wszystkich tych, dla których ważna jest kanapka w przerwie od pracy lub nauki.

Enata Bread to grupa zarządzająca markami: Gorąco Polecam. Smaki z piekarni i Bakery (Bakery Elektrownia Powiśle, Bakery Browary Warszawskie, Bakery Wilanów).

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Źródło: Enata Bread

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 25.09.2024
Aktualizacja: 25.09.2024