W czwartym kwartale 2009 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, odnotowano
wzrost obłożenia (z 32 na 36 proc.) – głównie dzięki licznym promocjom i obniżkom.
Średnia cena za jeden sprzedany pokój wyniosła 235 zł, co oznacza spadek o 19 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wskaźnik RevPAR wyniósł 85 zł, co oznacza spadek o 6 proc.
Europejski Fundusz Hipoteczny SA specjalizuje się w finansowaniu nieruchomości komercyjnych (hotele, budynki i centra biurowe, hale magazynowe i centra logistyczne, centra i lokale handlowo- usługowe) na terenie całej Polski. W 2009 r. spółka uzyskała przychody ze sprzedaży w wysokości 35 076 tys. zł. Przychody ogółem spółki wyniosły 38 327 tys. zł. Natomiast strata netto EFH to 15 384 tys. zł