F Vodka dedykowana klubom

Udostępnij artykuł

Inicjatywa produkcji F Vodki wyszła od Michela Adama, który w przeszłości zajmował się sprzedażą wódki Kremliowskoja. Twórca Fashion TV zapragnął jednak stworzyć swój własny alkohol, opatrzony logo jego stacji telewizyjnej.
– Umówiłem się z Michelem Adamem w Wiedniu, żeby porozmawiać na temat produkcji wódki dla Fahion TV. Po degustacji kilku próbek Michel stwierdził, że nasz wyrób to najlepsza wódka na świecie. Jesteśmy bardzo dumni, że to właśnie w Polsce, w toruńskiej Fabryce Wódek Kopernik, produkowana będzie F Vodka – podkreśla Prezes Mielewczyk.
F Vodka będzie miała zasięg globalny. Podczas pokazów prowadzonych przez Fabrykę Wódek Kopernik, produkt wywołał duże zainteresowanie wśród przedstawicieli firm z krajów Europy Zachodniej, Chin i Rosji. F Vodka w pierwszej kolejności zostanie wprowadzona na polski rynek, a następnie trafi na eksport do krajów z regionów Europy Centralnej i Południowo–Wschodniej. Światowym dystrybutorem F Vodki jest firma F BEVERAGES. Wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim została Fabryka Wódek Kopernik w Toruniu.
F Vodka będzie reklamowana przede wszystkim w kanale Fashion TV oraz w klubach sygnowanych przez tą stację. Dodatkowo Krzysztof Mielewczyk zadeklarował, że jego klub Solaris w Toruniu otrzymał licencję Fashion TV i po planowanym remoncie będzie oficjalnym klubem tej stacji.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.03.2010
Aktualizacja: 19.03.2010