FM Bank rusza z kampanią reklamową

Udostępnij artykuł

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 6 kwietnia 2010 r. Działania reklamowe prowadzone są także w mediach drukowanych, internecie i w przestrzeni miejskiej na terenie całego kraju. Mają na celu wsparcie sprzedaży kredytów dla mikro i małych firm, które są grupą docelową banku. Kampania reklamowa „Lepszych kredytów nie mogłeś sobie wymarzyć” obejmuje TVP, TVN, Polsat, TVP Info, TV4, TVN7, outdoor na terenie całego kraju, główne dzienniki i tygodniki, a także takie portale internetowe jak: Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl, serwisy finansowe (Biznes.onet.pl, Money.pl, Bankier.pl, Wyborcza.biz), serwisy społecznościowe oraz Google. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Believe.

Za spoty reklamowe był odpowiedzialny dom produkcyjny Bomaye, za zakup mediów natomiast – dom mediowy Media Vest. Dla Klientów, którzy skorzystają z kredytów, bank przygotował ofertę FM Pakietów, w ramach których gwarantuje dostęp do pełnego zestawu podstawowych produktów i usług bankowych na atrakcyjnych warunkach. – Aby ułatwić klientom pierwszy krok w stronę realizacji marzeń, dajemy im premię – 100 lub 200 złotych na opłaty związane z obsługą kredytu – powiedziała Magdalena Dulczewska, pierwszy zastępca prezesa zarządu FM Banku, odpowiedzialna między innymi za marketing i sprzedaż.
 

FM Bank rozpoczął działalność operacyjną 1 marca br. Swoją ofertę kredytową kieruje wyłącznie do najmniejszych przedsiębiorstw (osiągających obroty do 10 mln zł), także tych z branży gastronomicznej i hotelarskiej. Jak podkreślił Henryk Pietraszkiewicz, prezesem zarządu FM Bank w rozmowie z portalem Horecanet.pl, reklamy banku, które są przewidziane nie będą skierowane do poszczególnych branż czy segmentów rynku, ale ogólnie do mikro- i małych przedsiębiorstw. – Wiadomo, że najwięcej firm tych rozmiarów zakorzenionych jest w sektorze usług, w którym również funkcjonują restauracje i hotele – podsumował prezes.

Z danych Głównego Urzędu Statystycznego za 2008 rok wynika, że samych przedsiębiorstw o liczbie pracujących do 9 osób jest w Polsce 1780 tysięcy. 60,254 tys. z nich to przedsiębiorstwa hotelarskie i gastronomiczne.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.04.2010
Aktualizacja: 08.04.2010