Good Spot – mobilne apartamenty w Rowach

Udostępnij artykuł

W ostatnim miesiącu, tuż przy plaży w Rowach stanęły mobilne apartamenty. Miejsce w nich znajdą pary, single, ale także rodziny z dziećmi i zwierzakami. Cena za pobyt w Good Spot to 250-550 zł za dobę.

Good Spot

Nasze pokoje zostały stworzone z upcyclingowanych naczep chłodniczych, a same pojazdy w żaden sposób nie ingerują w otoczenie. Miejscówka na najbliższe miesiące została wybrana przez internautów – jest to prywatna działka udostępniona dla nas na ten sezon, a apartamenty, podłączone do mediów, nie niszczą przepięknych terenów tak wyjątkowego Wybrzeża Słowińskiego, jednocześnie dając ludziom rzadko spotykane doświadczenie mieszkania dosłownie na… plaży – komentuje Roman Sokołowski, założyciel i CFO Good Spot.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

O Good Spot

Jak czytamy na stronie:

Pomysł zrodził się podczas wyprawy kitesurfingowej na Helu, gdzie kluczowe jest podążanie za dobrym wiatrem. A co by było, gdyby pokój hotelowy mógł się przemieszczać? Gdyby mógł zatrzymywać się w miejscach oferujących najlepsze warunki i bliskość natury? Te rozważania zapoczątkowały Good Spot.

Pokoje powstają z wycofanych z rynku naczep typu izoterma. To naczepy ciężarówek, które znamy z polskich dróg. Dotychczas służyły przewozowi żywności, więc mają odpowiednie właściwości do utrzymywania temperatury w ich wnętrzu. Dostrzegliśmy w tym naturalny, dobry surowiec. Nadajemy im nowe życie.

Poddajemy renowacji całą naczepę z systemem jezdnym. Odnawiamy jej elementy techniczne, wzmacniamy całą konstrukcję i uzbrajamy jej podwozie w elementy, które mają pomóc uzyskać jej autonomię. Dzięki temu procesowi każdy pokój rodzi się na nowo i może przejechać kolejne tysiące kilometrów po drogach.

Po tym etapie przychodzi czas na upcykling, czyli zwiększenie wartości materiału i zmiany jego przeznaczenia. Dawne chłodnie stają się 3-gwiazdkowymi pokojami hotelowymi. Łącząc komfort hoteli z mobilnością, skracamy maksymalnie dystans do natury. Dzięki współpracy z naszymi projektantami i konstruktorami wnętrze nabiera charakteru.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.07.2022
Aktualizacja: 19.07.2022