Obiekty gdańskiej sieci, podczas długiego weekendu, zanotowały niemalże pełne obłożenie. Hotel Number One by Grano, Grano Apartments oraz Hotel Grano kierują do turystów wakacyjną ofertę, która będzie obowiązywać do końca września.
4 maja na nowo otworzyły się drzwi obiektów turystycznych. Do działalności powróciły zlokalizowane na terenie gdańskiej Wyspy Spichrzów obiekty sieci Grano Hotels – Hotel Number One by Grano*** i kompleks apartamentów Grano Apartments. Z kolei Hotel Grano**** 14 maja przyjął gości po raz pierwszy w historii. Nowy hotel oferuje 136 pokoi oraz udogodnienia w postaci basenu,a także autorskiej restauracji Młyn. W długi czerwcowy weekend obiekty Grano Hotels zanotowały blisko 90 proc. obłożenie.
Cieszymy się, że nasze obiekty już w kilka tygodni po otwarciu przyciągają tak wielu gości. Osiągane wyniki pozwalają nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. Ze względu na ograniczone możliwości podróżowania poza granice kraju, spodziewamy się utrzymania wysokiego obłożenia przez całe wakacje, a także po ich zakończeniu – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Grano Hotels.
ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Grano Hotels przygotowuje się do wysokiego sezonu turystycznego. Od początku czerwca do końca września 2020 r. można skorzystać z promocyjnych pobytów w hotelach sieci. Cena za pakiet wakacyjny ze śniadaniem, obiadokolacjami i atrakcjami wynosi w Hotelu Grano 500 zł za 2 osoby. Dodatkowe atrakcje, jakie zaoferuje sieć w pakietach wakacyjnych to darmowy wstęp do wielu popularnych gdańskich zabytków i atrakcji turystycznych m.in. obiektów należących do Muzeum Gdańska, Narodowego Muzeum Morskiego czy gdańskiego ZOO.
Również hotelowe restauracje, “Mamma Mia Zielona Pietruszka” (znajdująca się na terenie Hotelu Number One by Grano przy ul. Jaglanej) oraz “Młyn” (zlokalizowana w Hotelu Grano przy ul. Pszennej), zostały przygotowane do bezpiecznego przyjęcia gości. Restauracja “Mamma Mia Zielona Pietruszka” specjalizuje się w daniach kuchni włoskiej, z kolei “Młyn” to lokal, w którym można skosztować dań kuchni polskiej, ale w nowej, zaskakującej odsłonie. Na terenie obiektów można też już korzystać z basenów.
Sieć Grano Hotels pracuje bezpiecznie
Sieć Grano Hotels pragnie zapewnić, że przestrzega rygorystycznych procedur sanitarnych związanych z przeciwdziałaniem zarażeniu koronawirusem. Wdrożone reguły są w pełni zgodne z odgórnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz WHO.
Wszelkie powierzchnie znajdujące się w przestrzeniach ogólnodostępnych (lobby, recepcje, korytarze, windy, restauracje itd.) oraz pokoje hotelowe są systematycznie i bardzo dokładnie dezynfekowane. Podobnie dzieje się w przypadku kart i kluczy do pokojów. Na terenie obiektów można znaleźć liczne punkty wyposażone w płyny do dezynfekcji. Pracownicy sieci Grano Hotels obsługując gości noszą środki ochronne w postaci maseczek, przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Są też poddawani pomiarom temperatury każdorazowo przed rozpoczęciem zmiany. Posiłki wydawane w hotelowych restauracjach są przygotowywane i podawane w sposób w pełni higieniczny i bezpieczny. Na terenie obiektów sieci Grano Hotels zapewniono także możliwość utrzymania odpowiedniego dystansu pomiędzy gośćmi. Wprowadzono limity związane z liczbą oczekujących na obsłużenie w recepcji czy gości w hotelowych restauracjach.
Chcemy, aby goście czuli się w naszych hotelach bezpiecznie, a także, aby mogli się w nich w pełni zrelaksować. Wiemy, że spoczywa na nas duża odpowiedzialność i przykładamy wielką wagę do wszelkich wytycznych sanitarnych, przestrzegając w 100% zaleceń odgórnych. Będziemy w najbliższych miesiącach szczególnie otwarci na wszelkie indywidualne prośby i sugestie gości, które mogą umilić im pobyt u nas – dodaje Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.