Grupa Żywiec Sponsorem XIX Forum PetroTrend 2019

Udostępnij artykuł
Firma będąca jednym z czołowych producentów piwa z ponad 160-letnią tradycją, została Sponsorem najważniejszego w Polsce spotkania właścicieli stacji paliw. Podczas konferencji zaprezentuje swoją aktualną ofertę, spotka się z kilkudziesięcioma kupcami z niezależnych sieci i największych koncernów w Polsce, a także weźmie udział w konkursie Supplier of the Year 2019. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się 18 marca w Warsaw Marriott Hotel.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa z ponad 160-letnią tradycją. Jest jedyną spółką spośród producentów piwa w Polsce, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała w 1991 roku. Grupa Żywiec stanowi część Grupy Heineken – najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej na świecie. Zróżnicowane portfolio firmy obejmuje 13 styli piwnych, 12 marek i ponad 40 produktów. Flagową marką jest Żywiec – pierwsze piwo premium w Polsce i jedno z największych piw eksportowych.

W odpowiedzi na pojawiające się trendy konsumenckie – takie jak życie zdrowo i świadomie – Grupa Żywiec stworzyła unikatową koncepcję Strefy ZER0, czyli strefy piw bezalkoholowych. W jej skład wchodzą takie produkty jak: Heineken 0.0 czyli dobrze zrównoważone piwo bez alkoholu z orzeźwiającymi nutami owocowymi o łagodnej, słodkawej sylwetce; Żywiec 0.0 znany jako niekwestionowany lider piw bezalkoholowych na rynku tradycyjnym i nowoczesnym. Do tej pory dostępny jako lager, teraz również w rozszerzonym portfolio o piwne specjalności: Żywiec 0.0 Białe oraz Żywiec 0.0 IPA; Warka Radler 0.0. stanowiąca orzeźwiające połączenie piwa 0.0% z lemoniadą, teraz dostępna w 4 wariantach smakowych: cytryna, jabłko-mięta, pomarańcza-grejpfrut oraz nowość: ciemna cytryna.

Wszystkie piwa z portfolio Grupy Żywiec warzone są obecnie w pięciu czynnych browarach, tj. w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Browarze Zamkowym Cieszyn. Łączy je szacunek dla tradycji, bezkompromisowe podejście do jakości i ciągła ciekawość i chęć odkrywania nowych smaków.

XIX Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend 2019 odbędzie się już 18 marca w Warsaw Marriott Hotel. Wieloletnią tradycją wydarzenia jest, że to tylko tu, raz w roku, spotykają się nie tylko najważniejsi przedstawiciele największych koncernów w osobach prezesów, dyrektorów i kupców, ale także niezależni właściciele stacji paliw z całej Polski. Forum towarzyszy uroczysta kolacja z Galą konkursów STACJA BENZYNOWA ROKU 2019 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2019.

Uwaga! To jedyne w Polsce spotkania w formule Business Speed Dating z gwarantowanym udziałem potwierdzonych kupców, którzy deklarują uczestnictwo wyłącznie w organizowanych przez nas wydarzeniach! Dotychczas już ponad 20 marek (większość na wyłączność) potwierdziło udział w Business Speed Dating podczas XIX FORUM PETROTREND 2019.
Oto tylko niektóre z nich: PKN Orlen, Lotos, Shell Polska, BP Polska, Circle K Polska, Amic / Lukoil, Huzar PSP, Moya / Anwim, Avia / Unimot, Slovnaft Partner, Total Polska, Grupa Delfin, Dyskont Paliwowy Citronex, Nova Oil, Apexim AB, Arge… CDN.

DOSTAWCO, NIE PŁAĆ ZA KOTA W WORKU!
ZANIM POTWIERDZISZ UDZIAŁ W INNYCH BUSINESS SPEED DATING ZWERYFIKUJ RZETELNOŚĆ ORGANIZATORA I JEGO DEKLARACJE DOTYCZĄCE UDZIAŁU POTWIERDZONYCH KUPCÓW.

– To jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży, wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. To także jedyne wydarzenie tego typu w Polsce, z gwarantowanym udziałem potwierdzonych kupców, którzy deklarują uczestnictwo wyłącznie w organizowanych przez nas wydarzeniach! Ponadto dzięki już dziewiętnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć i co roku organizować najwyżej oceniane oraz oczekiwane przez branżę wydarzenie w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Jeżeli Państwa firmie zależy na:
•  udziale w BUSINESS SPEED DATING – serii bezpośrednich spotkań z kompetentnymi kupcami na temat współpracy z największymi odbiorcami niezależnymi i sieciowymi ;
•  realnej możliwości POZYSKANIA KONTRAKTU ROKU;
•  
udziale w prestiżowym konkursie SUPPLIER OF THE YEAR 2019;
• efektywnej inwestycji marketingowej przekładającej się na wymierne korzyści;
• budowie i zacieśnianiu relacji biznesowych na najwyższym szczeblu;
• kuluarowych rozmowach w gronie partnerów i przyjaciół w biznesie;
• prezentacji aktualnej oferty wśród decyzyjnych przedsiębiorców w osobach:
– właścicieli stacji niezależnych,
– prezesów, członków zarządów, dyrektorów w sieciach i koncernach paliwowych,
– kupców – menadżerów bezpośrednio odpowiedzialnych za zaopatrzenie, wyposażenie, modernizacje, inwestycje itd.,
• udziale w najważniejszym w roku i oczekiwanym wydarzeniu dla branży.
zapraszamy do kontaktu z Organizatorem celem uzyskania pełnej oferty lub zarejestrowania uczestnictwa.

Videorelacja z ubiegłorocznej edycji XVIII Forum PetroTrend 2018
Zapraszamy do obejrzenia

WWW.PETROTREND.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.02.2019
Aktualizacja: 28.02.2019