Grycan stawia na soki

Udostępnij artykuł

Najnowsza propozycja lodziarnio-kawiarni Grycan to intensywnie owocowe, kolorowe i pełne witamin soki w atrakcyjnej cenie. Oprócz znanych i lubianych smaków w ofercie pojawią się nowe, zaskakujące warianty: 100 proc. Sok Odżywczy oraz 100 proc. Sok Odświeżający.

Soki 100 proc. z owoców to jeden z chętnie wybieranych produktów z menu lodziarnio-kawiarni.  Ich wyrazisty i orzeźwiający smak pochodzi wyłącznie z wyselekcjonowanych owoców, warzyw i soków owocowych, które skomponowaliśmy tak, aby trafiały w różnorodne gusta naszych gości. To kwintesencja ciepłych dni, ale także pomysł, aby zadbać o swoje samopoczucie. Nasza oferta obejmuje aż siedem propozycji, a każda z nich to zupełnie inny smak, inne doświadczenie. Dlatego zachęcamy do spróbowania wszystkich! – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń.

W ofercie Grycan – Lody od pokoleń znalazły się dwa nowe, oryginalne warianty:

100 proc. Sok Odżywczy – przekąska na mały głód uzyskana z marchewki, jabłek, bananów i świeżej pomarańczy, z dodatkiem soku z cytryny – dla lepszej równowagi smaków. To solidna dawka witaminy A, witaminy C oraz miedzi.

100 proc. Sok Odświeżający – bomba energetyczna, która pomoże przezwyciężyć zmęczenie o każdej porze. W jej skład wchodzi: ananas, banan, pomarańcza oraz kwaskowy sok z limonki. Może być źródłem witamin C, B6 i B9 a także magnezu.

Ponadto w ofercie dostępne są znane już i lubiane 100 proc. soki: Sok Regenerujący – malina, jabłko, banan, czarna porzeczka; Sok Wzmacniający – truskawka, banan, jabłko; Sok Odprężający – mango, pomarańcza, banan, cytryna; Sok Witalizujący – marakuja, mango, grejpfrut, pomarańcza, truskawka; Sok Orzeźwiający – malina, mango, grejpfrut, jabłko.

Oferta jest połączona z kampanią marketingową, która obejmuje reklamę w social mediach, atrakcyjny konkurs na profilu marki Grycan, działania digital OOH w wybranych galeriach handlowych oraz materiały promocyjne i degustacje w lodziarnio-kawiarniach. Koncept kreatywny oraz działania digital przygotowała Agencja Webtalk. Oferta od 15 kwietnia do 19 maja we wszystkich lodziarnio-kawiarniach Grycan – Lody od pokoleń.

Źródło: Grycan

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 17.04.2023
Aktualizacja: 17.04.2023