Gwiazda Morza pnie się w górę

Udostępnij artykuł
Ostatnie miesiące na budowie Hotelu Gwiazda Morza Resort Spa & Sport pozwoliły posunąć realizację o kolejne etapy. Zakończone zostały prace tynkarskie, posadzkarskie i instalacje podpodłogowe. Teraz trwają wykończeniowe: szpachlarskie, malarskie i kafelkarskie, a w najbliższych dniach ruszą prace stolarskie.

Przypomnijmy, że w kwietniu został zakończony etap budowy stanu surowego Gwiazdy Morza, do którego stopniowo wkroczyły ekipy wykończeniowe. Zakończyły one już prace tynkarskie, instalacyjne i przygotowały sieci wewnętrzne przyszłego hotelu. Teraz architekci i projektanci dopracowują pokoje wzorcowe, które już rok temu przygotowała krakowska pracownia Iliard, odpowiedzialna za projekt wnętrz obiektu.

– Prace wykończeniowe prowadzone są bardzo sprawnie. Wykonywane prace postępują zgodnie z planem i dotychczas nie napotkaliśmy większych utrudnień. Wszystkie terminy powinny zostać utrzymane i wiosną przyszłego roku Gwiazda Morza będzie mogła przyjąć pierwszych gości – mówi Agnieszka Łuczak, dyrektor zarządzający hotelu.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hotel Gwiazda Morza będzie częścią powstającego od 2013 roku Gwiazda Morza Resort Spa & Sport, w którego skład wchodzą wybudowane we wcześniejszych latach dwa budynki apart hotelowe. Dzięki planowanej standaryzacji na poziomie czterech gwiazdek będzie to jeden z najbardziej prestiżowych obiektów w pomorskiej części polskiego wybrzeża. Planowany termin oddania jego do użytku to I kw. 2019 r. W Gwieździe Morza znajdzie się 87 pokoi hotelowych i 13 Exclusive Serviced Apartments – indywidualnie zaprojektowanych apartamentów mieszkalnych, które zlokalizowane będą na najwyższych kondygnacjach, a które, dzięki położeniu w hotelu zapewnią mieszkańcom komfort życia, odpowiadający standardowi czterogwiazdkowemu. W obiekcie znajdzie się również centrum konferencyjno – bankietowe oraz rozległa strefa spa, gabinety kosmetyczne i salony odnowy biologicznej.

Plan operacyjny Gwiazdy Morza zakłada rozbudowaną ofertę rekreacyjną, w ramach której dostępne będą tematyczne oferty pobytowe i plany treningowe pod okiem profesjonalnych trenerów personalnych i dietetyków. Mocnym elementem wyróżniającym będzie przeszklona ścianka wspinaczkowa, która poprowadzona zostanie przez wszystkie kondygnacje, aż po taras widokowy na szczycie hotelu, z którego rozpościerać się będzie widok na otwarte Morze Bałtyckie i Zatokę Pucką.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.09.2018
Aktualizacja: 28.09.2018