Holiday Inn Bydgoszcz ruszy w październiku

Udostępnij artykuł

Do hotelu Holiday Inn w Bydgoszczy rekrutowani są m.in.: dyrektor generalny, kierownik i pracownik działu sprzedaży i marketingu, kierownik działu IT.
Holiday Inn Bydgoszcz powstaje przy ul. Grodzkiej, na Starym Mieście. Obiekt będzie oferował gościom 138 pokoi. W budynku, obok hotelu, mają się też znaleźć apartamenty mieszkalne. Będzie to czwarty obiekt tej marki w Polsce. W ramach sieci Holiday Inn działają: pięciogwiazdkowy hotel w Krakowie oraz czterogwiazdkowe w Warszawie i podwarszawskim Józefowie. W Krakowie funkcjonuje też trzygwiazdkowy hotel Express by Holiday Inn.
W procesie negocjowania warunków umowy franczyzowej z InterContinental Hotels Group, Hotele Grupy Budizol reprezentowała Colliers International – firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych. Zgodnie z warunkami umowy Colliers będzie konsultantem operacyjnym firmy rok w okresie budowy hotelu oraz rok po jego otwarciu.
Dział Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych funkcjonuje w ramach Colliers International Poland od blisko 5 lat. Wśród transakcji, w których doradzał dział, można wyróżnić wsparcie przy zawarciu umowy franczyzy na hotel Hilton w Gdańsku, studium wykonalności Stadium City przy Stadionie Narodowym dla Narodowego Centrum Sportu, doradztwo w procesie zakupu LIM Center obejmującego Warsaw Marriott Hotel, sprzedaż hotelu Grand w Łodzi, studium wykonalności dla Airport Hotel Warszawa a także wycenę dla hotelu Hyatt Regency w Warszawie.
Budizol SA jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się deweloperów działających na polskim rynku. Firma realizuje projekty w obszarze nieruchomości mieszkalnych oraz handlowych (otwarte w 2009 roku CH Wzorcownia we Włocławku). Jak już podawał portal Horecanet.pl, w przyszłości grupa chce zainwestować także w inne projekty hotelowe, m.in.: w budowę aparthotelu we Włocławku przy Wzorcowni oraz osiedla domów wypoczynkowych w nadmorskim Rozewiu.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.04.2010
Aktualizacja: 15.04.2010