Nowy aparthotel i apartamenty pod marką Hornigold

Udostępnij artykuł
Aparthotel Hornigold „W Zielonej Kamienicy” mieści się w Śródmieściu Katowic przy ulicy Kopernika, natomiast Hornigold „W Drodze Do Domu” to apartamenty znajdujące się w różnych częściach miasta. Zarówno obiekt, jak i pojedyncze apartamenty są już gotowe na przyjęcie gości.

Hornigold „W Zielonej Kamienicy” to aparthotel znajduje się w kamienicy z 1914 roku. W budynku przeważają mieszkania liczące od 120 do 180  mkw., z dużymi oknami wychodzącymi na ulicę. Na parterze znajdują się lokale handlowo- usługowe, a od strony ul. Drzymały wjazd na klimatyczny dziedziniec porośnięty bluszczem i wewnętrzny parking. Dominują tutaj wnętrza o klasycznym hotelowym image, są jasne i przestronne. Obsługa apartamentów oferuje pomoc recepcyjną, śniadania, strefę spa, oraz miejsce do poczytania i skosztowania kawy czy kieliszek wina. Można także skorzystać z dedykowanych pakietów, w których znajdują się pobyty w luksusowych apartamentach Prestige, udogodnienia dla rodzin czy wypożyczalnia rowerów.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Hornigold „W Drodze Do Domu” to apartamenty „rozrzucone po mieście”. Część z nich znajduje się w centrum miasta, a cześć w zabytkowym Nikiszowcu i w dzielnicy Janów. Charakteryzują je niekonwencjonalne metraże, innowacyjne podejście do tradycji, oryginalny wystrój oraz kameralność. Dobrze wyposażone kuchnie, przestronne łazienki, holenderskie meble to znak rozpoznawczy Hornigoldów.

Marka Hornigold cały czas się rozwija i dlatego już niedługo pojawią się kolejne przestrzenie na wynajem. Dwa z nowo powstających apartamentów będą znajdowały się w osiedlu Nikiszowiec, w klimatycznym familoku naprzeciwko słynnej restauracji Śląska Prohibicja.

Nikiszowiec jest nam bardzo bliski, dlatego to właśnie tutaj powstają kolejne apartamenty. Coraz więcej turystów odwiedza to osiedle, które jest wizytówką Katowic, dlatego zwiększenie oferty wynajmu krótkoterminowego właśnie w tym miejscu wydaje nam się strzałem w dziesiątkę. Śledząc rynek nieruchomości, dochodzimy do wniosku, że coraz więcej klientów wybiera miejsca usytuowane w lokalizacja o ciekawej historii i o wyjątkowych walorach architektonicznych. Apartamenty w szklanych wieżowcach nadal będą się cieszyć dużym zainteresowaniem, ale my jesteśmy stąd i wolimy ratować niszczejące przestrzenie i dawać im nowe życie, tworząc w nich miejsce na komfortowy nocleg. Czy to nie piękne?” – mówią właściciele.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.04.2020
Aktualizacja: 03.04.2020