Hotel Elbląg pod szyldem Focus

Udostępnij artykuł
Sieć, należąca do Grupy Kapitałowej Immobile już niedługo zaprosi gości do swojego nowego, czterogwiazdkowego hotelu w Elblągu. Sieć podpisała 15-letnią umowę dzierżawy z firmą Wiwaldi Junior.
www.hotelelblag.eu

Focus Hotel Premium Elbląg to pierwszy obiekt sieci, który powstaje w województwie warmińsko-mazurskim. Obiekt dołączy do grona hoteli czterogwiazdkowych, do którego należą hotele w Sopocie, Gdańsku, Bydgoszczy, Inowrocławiu i Lublinie. Do dyspozycji gości będzie 85 pokoi, pi sal konferencyjnych, restauracja, bar, strefa Wellness & Spa, basen, sauna, siłownia oraz podziemny garaż.

Otwarcie obiektu zaplanowano na maj 2021 roku, a sam hotel będzie 12 już obiektem sieci. Spółka ma w planach poniesienie nakładów na podwyższenie standardu hotelu w celu ugruntowania jego pozycji lidera na lokalnym rynku.

Zawarcie umowy z kolejnym właścicielem hotelu jest dla nas niezwykle satysfakcjonujące. Pokazuje, że pomimo panującej na rynku sytuacji związanej z pandemią mocno stoimy na nogach. Nie zwalniamy tempa rozwoju, a nasza oferta jest tym bardziej doceniana w tych trudnych czasach. Cieszy nas również fakt otwarcia pierwszego obiektu w województwie warmińsko-mazurskim. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby nowy hotel w Elblągu spełnił oczekiwania wszystkich odwiedzających nas gości – mówi Łukasz Płoszyński, wiceprezes zarządu sieci Focus Hotels.

Nowy hotel, tak jak pozostałe hotele sieci Focus, oferował będzie szybki bezpłatny Internet Wi-Fi w całym budynku. Poza tym darmowy dostęp kącika biznesowego z drukarką. Hotelowi goście będą mogli bezpłatnie skorzystać z sauny i siłowni. Każdy pokój zostanie wyposażony w duże i wygodne łóżko, przestronną łazienkę, telewizor, biurko do pracy oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Ponadto goście otrzymywać będą kawę i kanapkę na wynos gratis, tak jak ma to miejsce we wszystkich obiektach sieci. Natomiast dzieci i młodzież do lat 18-stu, zakwaterowane w pokoju z rodzicami lub opiekunami, zgodnie ze standardem marki, będą nocować bezpłatnie.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.04.2021
Aktualizacja: 07.04.2021