Hotel Marketing Conference 2024 odbędzie się w październiku

Udostępnij artykuł

28-29 października w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie odbędzie się wydarzenie branży hotelarskiej – Hotel Marketing Conference 2024. Hasłem jubileuszowej, 10. edycji konferencji jest “Kingdom of Magic”. Agenda będzie obejmować tematykę sztucznej inteligencji i trendów rezerwacyjnych przyszłości. Nie zabraknie również wielu innych atrakcji i niespodzianek.


Profitroom, organizator Hotel Marketing Conference 2024, ogłosił właśnie uruchomienie zapisów na wydarzenie, które odbędzie się w dniach 28-29 października w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Tradycyjnie strona internetowa zyskała nową odsłonę, którą można zobaczyć po wejściu na https://hotel-marketing.pl/. W porównaniu do poprzednich edycji doszło do zamiany dnia warsztatowego z plenarnym. Warsztaty odbędą się w poniedziałek, a konferencja z wieczorną Galą Direct Booking Awards i Simply More Party we wtorek.

– Decyzja o zamianie dni to efekt głosów hotelarzy w ankietach. Poniedziałek będzie świetną okazją do zdobycia specjalistycznej wiedzy od autorytetów w swoich dziedzinach, a wtorek czasem zagospodarowanym mocą inspiracji i atrakcji od samego rana do późnej nocy – wyjaśnił Arkadiusz Czerwiński, organizator HMC 2024.

– Hasło odzwierciedla połączenie królewskich korzeni Krakowa z magią technologii. Hotele biorące udział w konferencji to obiekty świadczące usługi najwyższej jakości, dla których znaczenie ma praca na najlepszych narzędziach. – powiedział Czerwiński.

Tematyka konferencji tradycyjnie skupiać będzie się na obszarach, które mają wspierać kreowanie marek hotelowych i zwiększanie sprzedaży kanałem bezpośrednim. W związku z rosnącym znaczeniem sztucznej inteligencji w świecie online Profitroom zaprosił do występu przedstawiciela Google – Antoniego Andruszkiewicza, który opowie o przyszłości wyszukiwarki po wdrożeniu Gemini AI. Dodatkowo Klaudia Chmielewska, Digital Marketing Manager w Profitroom poruszy temat AI w służbie marketingu.

Na scenie głównej Hotel Marketing Conference 2024 nie zabraknie również zeszłorocznego odkrycia wydarzenia, czyli Pawła Tkaczyka. Opowie o modelach biznesowych opartych na wyróżnikach hoteli. Pojawią się również przedstawiciele Profitroom, którzy zaprezentują najnowsze trendy rezerwacyjne w oparciu o dane na pracy z większością polskich marek hotelowych, czy też plany rozwojowe i znaczenie bieżącej analizy danych do maksymalizacji wyników hoteli. Nieodzownym punktem programu będzie również występ prof. Henryka Mruka.

Tegoroczną nowością w agendzie HMC jest tzw. Dzika Karta HMC 2024. Organizatorzy wydarzenia zostawiają jedno wolne miejsce dla prelegenta i tematu, który podczas głosowania wybiorą sami hotelarze.

– Pomimo tego, że tworząc agendę zawsze bierzemy pod uwagę pomysły hotelarzy postanowiliśmy pójść o krok dalej. Niedługo na naszych social mediach udostępnimy formularz, gdzie każdy będzie mógł wysłać swoją propozycję prelegentów i tematów. Następnie w lipcu poprzez jawne głosowanie na Facebooku nasi fani podejmą decyzję kto wystąpi na HMC 2024 – powiedział Arkadiusz Czerwiński.


Warsztaty Masterclass, które odbędą się pierwszego dnia konferencji również zyskują nowy element. Oprócz kameralnych zajęć z największymi autorytetami z zakresu E-Commerce (Maciej Straus), Marketingu (Wojciech Ławniczak), Przywództwa (Katarzyna Śpikowska-Susik), Revenue Managementu (Qualpro) czy AI (Horyzont AI) będzie również otwarty warsztat dla osób chcących jeszcze lepiej korzystać z narzędzi Profitroom.

– Gorąco zachęcam do zapoznania się ze szczegółowymi opisami poszczególnych warsztatów. Trenerzy są z górnej półki a miejsca limitowane, tym samym liczy się kolejność zapisów.
Zainteresowani wzięciem udziału nie powinni czekać. – skomentował Arkadiusz Czerwiński.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

świat Hoteli marzec-kwiecień 2024

Źródło: Hotel Marketing Conference

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.06.2024
Aktualizacja: 27.06.2024