Hotel Niezły Młyn – wkrótce ruszą prace budowlane

Udostępnij artykuł

Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 7,3 mln zł, część pieniędzy zostanie pozyskana z unijnych dotacji. Zadaniem Biomaco będzie opracowanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową spalonego młyna na hotel oraz wyposażenie całego obiektu "pod klucz" (we wszelkie urządzenia, sprzęt, meble, oprogramowanie i zabezpieczenia). Hotel ma ruszyć w I kwartale 2011 roku. Znajdzie się w nim m.in. baza noclegowa na 137 miejsc, zaplecze konferencyjne oraz sala restauracyjna, bar i centrum odnowy biologicznej (basen, siłownia, sauna, jacuzzi).
Trzygwiazdkowy Niezły Młyn jest częścią projektu stworzenia sieci hoteli Dobre Miejsca. Docelowo ma ich być osiem. Sieć Dobre Miejsca jest autorskim pomysłem Bogdana Ludkowskiego, który jest jednym z głównych akcjonariuszy Intakusa. Będzie on też finansował to przedsięwzięcie. – Dobre Miejsca to jedna z nielicznych krajowych inwestycji hotelowych, w które zaangażowany będzie wyłącznie polski kapitał – mówi Dominik Łoziński, dyrektor techniczny Intakusa. Ideą sieci jest promocja turystyki aktywnej oraz propagowanie uroków Dolnego Śląska. To, co połączy wszystkie hotele – oprócz logo Dobre Miejsca – to lokalizacje (obiekty będą powstawały w atrakcyjnych turystycznie miejscowościach), standard około trzech gwiazdek, zaplecze spa z basenem, rekreacyjne (wypożyczalnia kajaków, rowerów) oraz polska kuchnia.
Pierwszy obiekt nowej sieci – trzygwiazdkowiec Stacja nad Kwisą w Gryfowie Śląskim zostanie ruszy w maju br. Następnie – w II połowie 2010 roku otwarty zostanie niewielki pensjonat z zapleczem rekreacyjnym oraz restauracją w miejscowości Tąpadła. W I kwartale 2011 wystartuje Niezły Młyn. W przygotowaniu (opracowanie projektu i oczekiwanie na pozwolenie na budowę) są jeszcze inwestycje w Stroniu Śląskim i Siennej w Kotlinie Kłodzkiej, Kowarach, Ozorowicach oraz Osieczowie.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 08.04.2010
Aktualizacja: 08.04.2010