HotelAG z nowym projektem dla pracowników

Udostępnij artykuł
Grupa doradcza hotelAG skompletowała już zespół menadżerski do nowo otwieranego Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. Aktualnie poszukiwani są pracownicy liniowi, dla których firma przygotowała wyjątkową ofertę. Będzie promowana podczas X edycji targów Absolvent Talent Days, które odbędą się 18 października br. na PGE Stadionie Narodowym.

 

 

 

 

 

 

W trakcie trwających podczas targów debat młodzi ludzie będą mogli uzyskać informacje i porady na nurtujące ich pytania ze sfery zawodowej. W debacie zatytułowanej „Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej” będzie brała udział Berenika Piotrowska, Dyrektor ds. Personalnych hotelAG. To tam przedstawiony zostanie innowacyjny projekt, z którym hotelAG wychodzi do młodych ludzi szukających swojej pierwszej pracy. Projekt ten, nazwany „8 za 7”, oferuje nowy benefit, który umożliwi pracownikom hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, do którego prowadzona jest rekrutacja, bardziej korzystne zbilansowanie życia prywatnego i zawodowego. Projekt zapewnia bowiem pracownikom 7-godzinny czas pracy z utrzymaniem 8-godzinnego wynagrodzenia. Dzięki temu pracownicy zyskają 5 dodatkowo wolnych godzin w tygodniu, co przekłada się na 20 dodatkowo wolnych godzin w miesiącu i finalnie 2 tygodnie w skali roku, które będą mogli przeznaczyć na samorozwój, dokształcanie się czy po prostu wypoczynek.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Liczymy, że takie podejście do pracowników pozwoli nam zbudować z nimi trwałe relacje, co w konsekwencji przekształci się w stabilny i zmotywowany zespół, gotowy do zapewnienia gościom hotelowym wysokiego standardu obsługi – mówi Berenika Piotrowska. – Jesteśmy przekonani, że projekt „8 za 7” spotka się z pozytywnym odzewem wśród przyszłych pracowników i pozwoli nam na zatrudnienie ludzi pełnych pasji i zaangażowania, którzy chcą się dalej rozwijać.

Otwarcie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2019 roku.  Będzie to pierwszy hotel tej marki w Polsce. Oferował będzie 190 pokoi urządzonych w stylu modern vintage, biznesową część konferencyjną o łącznej powierzchni 350 mkw, przestronne centrum fitness oraz restaurację z barem.

Inwestorem hotelu jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel, wchodząca w skład grupy inwestycyjnej realizującej również budowę hotelu Seaside Park Kołobrzeg, a w następnym etapie hotelu w Zakopanem. Wszystkimi projektami, na zasadzie asset & project management, zarządza grupa doradcza hotelAG.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.10.2018
Aktualizacja: 05.10.2018