Hotelarze nie inwestują w innowacyjne łazienki

Udostępnij artykuł

– Logiczniej jest zainwestować w profesjonalne spa hotelowe niż w kiepskiej jakości hydromasaż w łazienkach typowych których jest np. 50 sztuk. Tymczasem profesjonalne spa można wypromować i sprzedawać jako produkt sam w sobie, a trudno byłoby wypromować łazienki z dyszami w wannie – bez dodatkowych atrakcji, jakie umożliwia eleganckie spa z wyszkoloną obsługą – dodaje nasza rozmówczyni.
Jacek Niezgoda, właściciel pracowni Artdesign twierdzi, że wszelkiego rodzaju "nowe trendy" pasują głównie do hoteli pobytowych, gdzie łazienka przestaje być miejscem o funkcjach czysto higienicznych. Jak wymienia, w takich obiektach coraz częściej stosowane są wanny z hydromasażem, wielofunkcyjne natryski umożliwiające kąpiel parową lub relaksujący masaż. – Funkcję hydromasażu może posiadać również panel prysznicowy zainstalowany w kabinie. Dodatkowymi elementami poprawiającymi komfort kąpieli są chromo- i koloroterapia, czyli terapia światłem i kolorem. Źródła kolorowego światła mogą być zamontowane w wannie lub w kabinie podświetlając wodę, mogą również być ulokowane na ścianach i sufitach obejmując swoim zasięgiem całe pomieszczenie. Dyskretne lampki emitujące światło w kolorze pobudzającej czerwieni, kojącego błękitu, wzmacniającej intelekt żółci czy relaksującej zieleni stworzą w łazience magiczną aurę i zwiększą relaks kąpieli. Istotną rolę w kształtowaniu pozytywnego nastroju odgrywa aromaterapia pozwalająca osiągnąć określone efekty terapeutyczne dzięki właściwościom naturalnych olejków eterycznych umieszczonych np. w kominkach zapachowych – wymienia nasz rozmówca.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 31.03.2010
Aktualizacja: 31.03.2010