Hotelarze nie inwestują w innowacyjne łazienki

Udostępnij artykuł

– Logiczniej jest zainwestować w profesjonalne spa hotelowe niż w kiepskiej jakości hydromasaż w łazienkach typowych których jest np. 50 sztuk. Tymczasem profesjonalne spa można wypromować i sprzedawać jako produkt sam w sobie, a trudno byłoby wypromować łazienki z dyszami w wannie – bez dodatkowych atrakcji, jakie umożliwia eleganckie spa z wyszkoloną obsługą – dodaje nasza rozmówczyni.
Jacek Niezgoda, właściciel pracowni Artdesign twierdzi, że wszelkiego rodzaju "nowe trendy" pasują głównie do hoteli pobytowych, gdzie łazienka przestaje być miejscem o funkcjach czysto higienicznych. Jak wymienia, w takich obiektach coraz częściej stosowane są wanny z hydromasażem, wielofunkcyjne natryski umożliwiające kąpiel parową lub relaksujący masaż. – Funkcję hydromasażu może posiadać również panel prysznicowy zainstalowany w kabinie. Dodatkowymi elementami poprawiającymi komfort kąpieli są chromo- i koloroterapia, czyli terapia światłem i kolorem. Źródła kolorowego światła mogą być zamontowane w wannie lub w kabinie podświetlając wodę, mogą również być ulokowane na ścianach i sufitach obejmując swoim zasięgiem całe pomieszczenie. Dyskretne lampki emitujące światło w kolorze pobudzającej czerwieni, kojącego błękitu, wzmacniającej intelekt żółci czy relaksującej zieleni stworzą w łazience magiczną aurę i zwiększą relaks kąpieli. Istotną rolę w kształtowaniu pozytywnego nastroju odgrywa aromaterapia pozwalająca osiągnąć określone efekty terapeutyczne dzięki właściwościom naturalnych olejków eterycznych umieszczonych np. w kominkach zapachowych – wymienia nasz rozmówca.

Opublikowano: 31.03.2010
Aktualizacja: 31.03.2010