Hotele Accor gotowe na przyjęcie najmłodszych gości

Udostępnij artykuł
Place zabaw, animacje, kąciki zabaw, bezpłatny pobyt i śniadania – to tylko niektóre z benefitów, na które mogą liczyć dzieci. W hotelach marki Accor można zrealizować też bony turystyczne.

Wakacje z najmłodszymi rządzą się specjalnymi prawami. Dzieci potrzebują nie tylko komfortowych warunków do wypoczynku, ale także dodatkowych atrakcji. Hotele Grupy Accor uwzględniają wszystkie te elementy. Mają ogromne doświadczenie w przyjmowaniu najmłodszych. W każdym obiekcie dzieci są traktowane jako wyjątkowi goście, dzięki czemu rodzinne wakacje stają się niezapomnianymi chwilami.

Nasze hotele są doskonale przygotowane na przyjęcie rodzin. Bezkonkurencyjnie rozumiemy ich potrzeby, dlatego przygotowaliśmy specjalne oferty, które wychodzą naprzeciw ich oczekiwaniom. W obiektach Grupy Accor można też zrealizować bony turystyczne – mówi Joanna Świerkosz – VP Marketing, Guest Experience, Communication Accor Eastern Europe.

Potrzeby i plany gości

Jak wynika z ankiet przeprowadzonych wśród gości hoteli Accor, klienci chcieliby wykorzystać bony turystyczne w obiektach sieci, głównie w wakacje, nad morzem i w górach. Ponad 40 proc. planuje krótkie wyjazdy 2-3 dniowe, a ponad 50 proc. rozważa dłuższy pobyt. Jednocześnie ponad 90 proc. gości zadeklarowało, że są skłonni opłacić bonem nocleg i dodatkowo pokryć koszty atrakcji. Wakacje w rodzinnym gronie przez ponad 80 proc. planowane są głównie dla dwójki lub jednego dziecka. Dla wielu ważne jest również, aby do hotelu można było przyjechać z psem.

Śniadanie w cenie i pobyt w gratisie

W odpowiedzi na potrzeby rodzinnych wyjazdów, hotele grupy Accor oferują szereg zniżek i udogodnień związanych z charakterem każdej z marek oraz atrakcyjne pakiety, dzięki temu im dłuży pobyt, tym niższa cena. Wspólnym mianownikiem dla wszystkich brandów jest zasada, że dzieci do lat 11 mają zapewniony nocleg z rodzicami i śniadanie bezpłatnie, a w wielu hotelach zniżki obejmują nawet 16-17 latków. We wszystkich obiektach mile widziani są również goście z pasami.

Marka ibis Styles oferuje bezpłatny nocleg dla dwójki dzieci poniżej 16 roku życia oraz bezpłatne śniadania. Dodatkowo w niedziele, w obiektach marki Novotel, w miarę dostępności możliwe jest późniejsze wymeldowanie. We wszystkich hotelach Novotel i większości Mercure, na rodziny czeka oferta Family, w ramach której pokój dla dzieci dostępny jest z 50-procentową zniżką. Wiele obiektów proponuje również wygodne, rodzinne pokoje z sofami. 

ŚWIAT HOTELI czerwiec-lipiec 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Dodatkowe benefity dla gości

Osoby realizujące bon turystyczny w hotelach grupy Accor mogą liczyć także na inne, równie atrakcyjne benefity. Goście mogą przystąpić do programu lojalnościowego Accor Live Limitless, zarówno w recepcji, jak i online przed przyjazdem. Już samo dołączenie to gwarancja obniżenia ceny za nocleg do 10 proc. To rozwiązanie gwarantuje także zdobywanie punktów za pobyty, które w przyszłości można wymienić na bezpłatne noclegi. Wraz ze wzrostem punktów program pozwala także na korzystanie z dodatkowych przywilejów, np. napoi powitalnych, wczesnego zameldowania i późnego wymeldowania, podniesienia kategorii pokoju czy bezpłatnych śniadań w weekendy. Zgodnie z oficjalnymi wytycznymi, realizacja bonów jest możliwa bezpośrednio w recepcji hotelu. 

Maksymalne bezpieczeństwo i opieka lekarza

Dzieci to dla rodziców największy skarb, dlatego hotele Accor przykładają szczególną wagę do bezpieczeństwa. ALLSAFE to specjalnie opracowane procedury, które pozwalają zachować najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa. Oznaczenie zostało przyznane przez Bureau Veritas – światowego lidera branży TIC (Testing, Inspection and Certification). Hotele oferują również medyczne wsparcie. Dzięki unikalnej usłudze i współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym AXA, goście w razie potrzeby mogą skorzystać z porady lekarskiej lub pomocy w umówieniu wizyty z certyfikowanym specjalistą. W razie złego samopoczucia wystarczy skontaktować się z recepcją i zgłosić potrzebę porady lekarskiej. Jeśli sytuacja nie okaże się pilna, gość będzie mógł zdecydować się na telefoniczną konsultację ze specjalistą, aby np. uzyskać niezbędną receptę. Jeśli sytuacja będzie wymagać osobistego spotkania z lekarzem, recepcja przekaże gościom dane kontaktowe, z uwzględnieniem preferowanego terminu wizyty.

Wyruszając z rodziną na wakacje, warto zaufać marce reprezentującej najwyższą jakość. Hotele Accor wyróżniają się komfortowymi wnętrzami oraz wyjątkową obsługą, dzięki której każdy gość będzie miał szansę na wakacyjny relaks z rodziną.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.08.2020
Aktualizacja: 18.08.2020