Hotele Marriott International w Polsce wspierają 30. Finał WOŚP

Udostępnij artykuł
Hotele Marriott International ponownie wspierają Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy m.in. poprzez liczne aukcje internetowe, puszki ustawione w hotelowych recepcjach. Podczas zeszłorocznego Finału WOŚP zebraliśmy jako sieć blisko 100 tysięcy złotych – mówi Paulina Marczak, marketing manager Sheraton Grand Warsaw i The Westin Warsaw. Na aukcje hotele wystawiały pobyty w apartamentach prezydenckich.
Marriott

Wśród hoteli zaangażowanych w tegoroczny, 30. Finał WOŚP są m.in.:

  • Sheraton Grand Warsaw, który na aukcję wystawił pobyt w apartamencie prezydenckim i kolację „30 momentów” podaną w restauracji inAzia, nawiązującą do 30. Finału WOŚP: LINK,
  • The Westin Warsaw, który na aukcję wystawił pobyt w apartamencie prezydenckim, koktajl na dachu 100 metrów na ziemią i zwiedzanie Fabryki Norblina z Tomkiem Małkiem, 6-krotnym mistrzem świata barmanów w kategorii flair: LINK,
  • Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw, który na aukcję „Tradycja i nowoczesność – 120 lat Hotelu Bristol” wystawił weekendowy pobyt w historycznym Apartamencie Paderewskim z 3-daniową kolacją i mistrzowskim koktajlem w najnowszym gin barze Lane’s przy stoliku ambasadora baru Szczepana Twardocha: LINK,
  • Sheraton Poznan Hotel, który na aukcję wystawił pobyt w apartamencie prezydenckim i luksusowe Audi A8 lub RS7 na testy lub z szoferem: LINK,
  • Krakowski Sheraton Grand, który na aukcję wystawił pobyt w Apartamencie Królewskim, uroczystą kolację i rejs po Wiśle: LINK,
  • Sheraton Sopot Hotel, który w dwóch aukcjach wystawił wyjątkową 5-daniową kolację na prywatnym balkonie z widokiem na morze (LINK) i karnet do SPA obejmujący dostęp m.in. do siłowni, basenu, hydropoolu (LINK),
  • Warsaw Marriott Hotel, który na aukcję wystawił pobyt w apartamencie prezydenckim i koktajl w Panorama Sky Bar, który zlokalizowany jest na 40. piętrze (aukcja wkrótce się rozpocznie),
  • AC by Marriott Wrocław, który jak co roku wystawi na aukcję kolację w restauracji Fuego,
  • Moxy Warsaw Praga, który ufunduje voucher na pobyt na dwie noce dla dwóch osób; voucher zostanie zlicytowany w podczas Wielkiego Finału 30 stycznia ze sceny ustawionej na Placu Konesera,
  • AC Hotel Krakow, który wkrótce uruchomi aukcję, a już uruchomił e-skarbonkę (LINK).
  • Sopot Marriott Resort & Spa przekazał lokalnemu sztabowi na licytację vouchery pobytowe,
  • Courtyard by Marriott Waterfront Gdynia także przekazuje voucher pobytowy, a gdyńskiemu zespołowi WOŚP funduje obiad w hotelowej restauracji w dniu Wielkiego Finału.

Dodatkowo, hotele Sheraton i Westin ustawiły puszki w recepcjach, do których do dnia Wielkiego Finału (30 stycznia) będą zbierać pieniądze wśród gości i pracowników. Komunikację dotyczącą udziału w 30. Finale WOŚP hotele będą prowadziły w mediach społecznościowych.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

To fundacja o charakterze filantropijnym, której podstawowym celem według statutu jest działalność w zakresie ochrony zdrowia. Przez 29 lat działania WOŚP zebrała ponad 1,5 mld złotych i przekazała szpitalom ponad 66 tys. urządzeń. W tym roku odbędzie się okrągły, 30. Finał WOŚP.

Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR)

Ma siedzibę w Bethesda, Maryland, USA. Obejmuje portfolio ponad 7600 nieruchomości pod 30 markami. Prowadzi i franczyzuje hotele oraz licencjonuje ośrodki wakacyjne w 133 krajach. Firma posiada program lojalnościowy Marriott Bonvoy™. Więcej informacji znajduje się na stronie www.marriott.com oraz www.marriottnewscenter.com i w mediach społecznościowych: na facebookowej stronie Marriott International, na Instagramie i Twitterze (@MarriottIntl).

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.01.2022
Aktualizacja: 07.01.2022