HRS i Nokia: przełom w rezerwacjach hoteli

Udostępnij artykuł

Owocem współpracy pomiędzy obiema firmami jest połączenie takich funkcji smartfonów, jak mapy, nawigacja i komunikacja z użytecznymi i aktualnymi treściami i usługami, jakimi są informacje na temat hoteli i rezerwacje. Dzięki tej usłudze lokalizacyjnej klienci mogą otrzymać w czasie rzeczywistym informacje na temat cen i dostępności hoteli znajdujących się w pobliżu miejsca, w którym w danym momencie się znajdują oraz mogą szybko wybrać hotel i dokonać w nim rezerwacji przy wykorzystaniu Ovi Map zainstalowanych w ich urządzeniu mobilnym. Po dokonaniu rezerwacji klient może korzystać z bezpłatnej nawigacji w ramach Ovi Map, która poprowadzi go do hotelu w czasie podróży samochodem lub pieszo.Usługa jest dostępna na razie tylko w Niemczech i Finlandii.
HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 tys. hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach.

Opublikowano: 19.03.2010
Aktualizacja: 19.03.2010