Po raz kolejny ibis i ALL łączą siły, aby wspierać artystów na jednym z największych festiwali muzycznych w Europie. Scena ibis x ALL Europe na Sziget Festival 2023 to miejsce, które każdy entuzjasta muzyki musi odwiedzić, aby zobaczyć występy najbardziej utalentowanych i obiecujących artystów. Od 10 do 15 sierpnia wyspa Sziget w Budapeszcie ożyła dzięki dźwiękom i występom artystów z całego świata.
Po kilku latach udanej współpracy i dużym zainteresowaniu zeszłorocznymi scenami, ibis i ALL wracają do Sziget na kolejny rok świeżych brzmień serwowanych na Europe Stage. Od czwartku 10 sierpnia przez 5 dni z rzędu było to miejsce dla wszystkich, którzy kochają odkrywać i poszerzać swój muzyczny gust o nowe i świeże dźwięki. Na scenie zagrali artyści m.in. z Holandii, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Estonii czy Francji. Wśród nich znaleźli się m.in.: Amber Run, Call Me Karizma, Awir Leon czy Cepasa. Polskę reprezentował Baasch, producent, kompozytor i wokalista z Warszawy, grający muzykę alternatywną, głównie indie pop i synth-pop.
Jesteśmy dumni, że ibis MUSIC cieszy się dużą popularnością. Co roku wybieramy nowych artystów, aby zaprezentować swoje talenty. Od kilku lat podstawą naszej marki jest muzyka. Europe Stage by ibis x ALL staje się wizytówką festiwalu Sziget, dzięki swojej wyjątkowej ofercie. Kto szuka nowych muzycznych inspiracji i chce poszerzać swoje horyzonty, może zapoznać się z najlepszymi utworami artystów występujących na naszej scenie. Mogę zapewnić, że każdy miłośnik muzyki znajdzie coś dla siebie – mówi Florence Liger-Tourres, VP Marketing Eco Brands, Accor Europe & North Africa.
Poprzez program ibis MUSIC, marka wspiera wschodzące zespoły i artystów na początku ich kariery muzycznej, przybliżając ich twórczość miłośnikom muzyki podróżującym po całym świecie poprzez koncerty w hotelach i sponsoring festiwali.
Letnia trasa ibis MUSIC po ekscytującej premierze na Sziget Festival 2023 trafia do hoteli ibis w całej Europie – dokładniej w Polsce i Niemczech – by zapewnić koncerty z muzyką na żywo różnych wschodzących artystów, w tym tych, którzy występowali na węgierskim festiwalu.
Już w sobotę 19 sierpnia, marka zawita do ibis Kraków Centrum, gdzie na hotelowej scenie wystąpi LUNA, Adam French i Dominika Płonka. Następnym przystankiem jest Superbloom w Niemczech, dwudniowy festiwal w sercu Monachium, rozgrywający się w zapierającym dech w piersiach historycznym Parku Olimpijskim i Stadionie Olimpijskim, gdzie muzyka spotyka się ze sztuką i kulturą. Festiwal odbywa się na początku września (2 i 3).
Przez całe najbliższe miesiące ibis będzie dostarczać ekskluzywne treści w mediach społecznościowych, począwszy od prób za kulisami, po rozdawanie biletów i występy muzyczne w hotelach ibis. Dzięki partnerstwu z ALL członkowie lifestylowego programu lojalnościowego Accor mogą skorzystać z ekskluzywnej usługi Limitless Experience na festiwalu Sziget, w tym wycieczki za kulisy, której nie można nigdzie kupić. Członkowie ALL mieli także okazję wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania były pary biletów VIP na festiwal, czyli ekskluzywne zakulisowe zwiedzanie połączone z pobytem w hotelu. Konkurs był dostępny dla nowych i obecnych członków. Dołącz do ALL, aby zdobywać wyjątkowe i ekskluzywne doświadczenia.
ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
O ibis
Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne i łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 200 hotelom w ponad 65 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej.
O ALL – Accor Live Limitless
ALL – Accor Live Limitless to coś więcej niż program lojalnościowy, to towarzysz codziennego życia. Rozwija marki, usługi i relacje oferowane w ekosystemie Accor. Zapewnia niezapomniane doświadczenia i atrakcje najbardziej zaangażowanym klientom, umożliwiając im łączenie pracy i rozrywki gdziekolwiek się znajdują, na całym świecie. Za sprawą propozycji bogatych w rozmaite wartości, Accor wciela w życie strategię Rozszerzonego Hotelarstwa wykorzystującą nowe rozwiązania cyfrowe i relacje ze znaczącymi partnerami (karty płatnicze, mobilność, linie lotnicze, rozrywka wspólnie z AEG, IMG i Paris Saint-Germain) z globalnym planem wdrożenia dla wszystkich gości i 68 milionów członków programu lojalnościowego z całego świata.
Źródło: Accor
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.