IGHP tworzy program lojalnościowy

Jak zapowiada Izba główne cele programu HotelYou to odbudowa hotelarstwa oraz wsparcie sprzedaży w hotelach przez kanały bezpośrednie (tzw. direct booking). Jego pierwszy etap ruszył 8 czerwca i koncentruje się na budowie portfolio hoteli uczestniczących w projekcie. Operatorem programu jest IGHP, która odpowiada również za kampanię promocyjną projektu.

HotelYou to rozwiązanie, które ma pomóc branży podnieść się po kryzysie związanym z pandemią. To program lojalnościowy i aplikacja mobilna dla gości korzystających z obiektów w całym kraju, a także – jak przekonują przedstawiciele Izby – narzędzie służące popularyzacji rezerwacji bezpośrednich.

IGHP zależy, by wśród obiektów uczestniczących w programie, znalazły się zarówno hotele typowo wypoczynkowe, jak i obiekty miejskie, konferencyjne i biznesowe. Sieciowe, jak i mniejsze obiekty. Dołączyć do programu mogą wszystkie hotele, nie tylko członkowie Izby.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2020
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Zgodnie z zasadami, uczestnicy rejestrują w programie każdy pobyt w hotelu w Polsce. W zależności od liczby noclegów zmienia się posiadany status uczestnika. Każdy status uprawnia do skorzystania z atrakcyjnych rabatów na noclegi, gastronomię i pozostałe usługi. Im wyższy, tym większe korzyści. Wystarczy pobrać aplikację i zarejestrować się. Co ważne – by noclegi mogły zostać naliczone w programie, rezerwacja pobytu w hotelu musi być dokonana bezpośrednio.

HotelYou w sklepach z aplikacjami mobilnymi pojawi się jeszcze w wakacje. Aplikacja będzie dostępna dla dwóch systemów operacyjnych: iOS i Android. Oficjalnemu uruchomieniu HotelYou we wrześniu będzie towarzyszyła szeroka akcja promocyjna skierowana do turystów i gości hotelowych. Operatorem programu jest IGHP, która odpowiada również za kampanię promocyjną projektu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.