Inwestycje w hotelowe spa

Udostępnij artykuł

W Mercure Mrongovia Resort & Spa największą popularnością cieszą się zabiegi, które w ofercie hotelu nazwane są „Specjalnościami Mrongovii”. – Zalicza się do nich Elixir młodości, Czekoladowa przyjemność i Jogurtowa rozkosz. Goście najczęściej wybierają Elixir młodości. Jest to luksusowy i pobudzający zabieg polegający na wmasowaniu w ciało rozgrzanych olejków roślinnych, a następnie „zroszenie” ciała naturalnymi solami mineralnymi, które eksfoliują naskórek i przyczyniaj się do jego odnowy. Koszt zabiegu to 150zł – mówi Anna Roman z hotelu Mercure Mrongovia. – Jeśli chodzi o ofertę całoroczną, dużą popularnością cieszą się zabiegi orientalne – masaże ajurwedyjskie, Ma-uri czy kompleksowy zabieg Royal Hammam wprowadzający w świat starożytnego Egiptu – mówi Katarzyna Szymkiewicz z Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.
Nowości w hotelach…
Hotel Młyn Klekotki resort & spa wprowadził do swojej oferty trzydniową kurację oczyszczającą „Detox weekend”. Pozwala ona wyeliminować z organizmu toksyny oraz wypocząć w otoczeniu mazurskiej przyrody. Podstawą programu jest odpowiednia dieta oraz specjalnie dobrany zestaw zabiegów w kameralnym spa. Głęboki peeling solny usuwa martwy naskórek, poprawia krążenie i dotlenia skórę. Wśród zabiegów są również dwie kąpiele – solno-borowinowa oraz pobudzająca układ limfatyczny. Relaks i odprężenie zapewnia masaż indiański. Goście skorzystają także z łaźni parowej z aromaterapią oraz sauny z witkami brzozowymi. Trzydniowy pakiet pobytowy „Detox weekend” dla jednej osoby w pokoju dwuosobowym kosztuje 990 zł.
Hotel Mercure Mrongovia Resort & Spa swoją ofertę poszerzył o dwa zabiegi: mikrodermabrazję oraz mezoterapię. Mikrodermabrazja polega na bezbolesnym oczyszczaniu, wygładzaniu, odmładzaniu, regeneracji i pielęgnacji skóry. Usunięcie górnych warstw skórnych powoduje zwiększenie produkcji kolagenu i elastyny, stymuluje naturalny wzrost nowej tkanki, która zastępuje tkankę usuniętą. Koszt zabiegu wynosi 350 zł. Natomiast dzięki mezoterapii szybko można poprawić kondycję i wygląd skóry. Kwas hialuronowy, krzemionka organiczna i kompleksy multiwitaminowe stymulują metabolizm komórek, zwiększają produkcję kolagenu i elastyny. Skóra sprawia wrażenie młodszej, dobrze odżywionej i wypoczętej. Koszt zabiegu to 450zł.
Oferta zabiegowa Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris została wzbogacona ostatnio o nowy zabieg na ciało – Anty-aging Body Spa – bioodnowa ciała. Celem kuracji jest głębokie nawilżenie, ujędrnienie oraz wzrost elastyczności skóry. Podczas zabiegu nakładana jest regenerująco-wygładzająca maska, która zawiera nowoczesne połączenie substancji aktywnych. Wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry opóźniając procesy starzenia wywołane czynnikami zewnętrznymi, w tym stresem wolnorodnikowym. Stymuluje metabolizm komórkowy, regeneruje i odżywia poprawiając strukturę skóry. Przywraca jej gładkość i elastyczność. Głównymi składnikami preparatu są wyciągi z białej i czarnej perły oraz z purpurowej orchidei. W zabiegu wykorzystywana jest również maska torfowa, która zawiera niezwykle cenne kwasy huminowe, unikalne bituminy, aminokwasy oraz bogactwo makro- i mikroelementów. Nałożenie ciepłej maski powoduje podniesienie temperatury ciała, a w efekcie pobudzenie przemiany materii komórek oraz zwiększenie efektu modelująco-wyszczuplającego. Efektem zabiegu jest wzrost nawilżenia i elastyczności skóry, znacznie zmniejsza się widoczność drobnych zmarszczek. Cena takiego zabiegu wynosi 240 zł.
…i firm kosmetycznych
Firma Bio-Kosmetyka, będąca wyłącznym przedstawicielem marek BABOR i Living Dimension w Polsce wprowadziła do swojej oferty innowacyjną serię organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała baborganic. Jest to seria produktów zawierających substancje aktywne pochodzenia organicznego, dzięki którym możliwa jest skuteczna i wyjątkowo łagodna pielęgnacja różnych typów skóry. Produkty zawierają m.in.: bogatą w minerały i pierwiastki śladowe wodę z lodowca pozyskiwaną w wyniku naturalnych procesów topnienia, naturalne wyciągi z szarotki alpejskiej i rzeżuchy łąkowej pochodzących z kontrolowanych biologicznie, objętych ścisłą ochroną plantacji w Szwajcarii, wyciąg z cieciorki, emulgatory pochodzenia roślinnego, surowce opatrzone certyfikatem Ecocert oraz substancje zapachowe pochodzenia roślinnego (również certyfikowane przez Ecocert). Na bazie kosmetyków baborganic wykonywane są zabiegi z wykorzystaniem szali lnianych i kryształu górskiego. Czyste substancje aktywne baborganic przekonują swym kompleksowym i długotrwałym działaniem: przyspieszają regenerację i odnowę komórek skóry, nawilżają skórę, przywracają jej witalność i zapewniają efektywną ochronę. Seria otrzymała w marcu br. prestiżową nagrodę Gala SPA Award w kategorii „Innowacyjna koncepcja pielęgnacji”. Firma Abacosun wzbogaciła swoją ofertę o zabieg Luz de Verano marki De Noyle’s, stworzony na bazie alg Wakame, żelu z czerwonych alg z Hawajów, wody morskiej i pudru perłowego. Zabieg odżywia, regeneruje, wygładza i rozświetla skórę oraz nadaje jej elastyczności. Działa eksfoliacyjnie i odmładzająco. Zabieg polecany jest w szczególności do pielęgnacji skóry latem i po okresie letnim. W sezonie wiosenno-letnim firma Clarena poszerzyła swoje usługi o trzy nowe propozycje: antycellulitowy Orange, silnie modelujący Bamboo i inspirowany kulturą Polinezji Coconut. Orange i Bamboo wykonywane są przy użyciu nowej linii pomarańczowej. Dzięki zawartości aktywnego, roślinnego kompleksu Drenalip produkty z tej linii zmniejszają tkankę tłuszczową, likwidują obrzęki i przyspieszając krążenie skutecznie redukują cellulit. W skład linii wchodzą: dwufazowy, żelowy peeling do ciała z zawartością enzymu papainy, antycellulitowy żel chłodzący (alternatywa zimnych bandaży), serum, sorbet do ciała oraz chłodzący żel do nóg. Masaż Orange to zabieg silnie odchudzający, modelujący i odtoksyczniający. Zabieg zwiększa sprężystość i jędrność skóry, przyspiesza tempo wyszczuplania i redukuje cellulit nawet o 65 proc. Masaż Bamboo Clarena to nowatorski, energetyzująco-relaksujący masaż z elementami modelarzu. Rytuał ten dzięki zastosowaniu bambusowych pałeczek pozwala na wywieranie odpowiedniego nacisku na punkty ciała i jego swobodne modelowanie. Łatwość manewrowania ułatwia rolowanie, drenowanie i sprzyja lepszej cyrkulacji krwi i regeneracji tkanek. Masaż Coconut to wprowadzający w stan odprężenia i relaksu masaż manualny w połączeniu z masażem miseczkami kokosowymi. Do zabiegu wykorzystujemy unikalny na rynku polskim preparat – aromatyczny olejek kokosowy. Pozyskiwany jest on ze świeżego miąższu orzecha kokosowego z upraw ekologicznych. Z zabiegów tych korzystają m.in.: Scaliano Villa Spa w Kudowie-Zdrój, Bagińscy SPA w Pobierowie, Aquariud Spa, Sand i Jantar w Kołobrzegu. Zdaniem firmy All-Prof., która w swoim portfolio posiada markę Mary Cohr, największą popularnością cieszą się programy wyszczuplające, których celem jest sprawne wymodelowanie sylwetki i pozbycie się kilku zbędnych centymetrów oraz cellulitu, który przez wielu zaczyna być uznawany za chorobę cywilizacyjną. Mary Cohr wprowadziła do gabinetów i ośrodków Spa współpracujących z marką urządzenie TechiSpa. Jest to opatentowany system i kompleksowa terapia antycellulitowa, modelująca sylwetkę, oparta na jednoczesnym zastosowaniu trzech różnych metod: masażu mechanicznego z podciśnieniem, tzw. lipo-aspiracja, jonoforezy, przy pomocy której głęboko penetrują aktywne składniki rozpuszczające tkankę tłuszczową oraz elektrostymulacji, czyli wykorzystaniu prądu pobudzającego pasywny skurcz mięśni. Głowica urządzenia została zaprojektowana tak, aby skutecznie modelować kontury ciała. Takie urządzenie posiadają m.in.: Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy Sobótka w Świnoujściu oraz Namisz Spa w Łodzi. Przy pomocy urządzenia można wykonać zabieg wyszczuplający, ujędrniający i drenujący.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.04.2010
Aktualizacja: 21.04.2010