Od 19 września wszyscy miłośnicy Salad Story mają okazję odkrywać jej jesienną odsłonę menu i skosztować dań inspirowanych bogactwem smaków. Wśród nowych propozycji w portfolio sieci pojawiły się m.in. sałatki, wrapy, bowle czy zupy, w których głównymi bohaterami są dynie i boczniaki. Limitowane propozycje inspirowane są polskimi, jesiennymi smakami.
W nowej karcie Salad Story królują sezonowe warzywa i owoce, które stanowią bazę do smacznych potraw. Główną rolę odgrywają tu składniki takie jak dynia, boczniak, jabłko, cebulka balsamiczna, kuskus, twaróg wędzony, porzeczka liofilizowana oraz aromatyczne przyprawy, które podkreślają charakter tej pory roku. Jesienna oferta nie tylko rozgrzeje w chłodne dni, ale dostarczy również organizmowi witamin niezbędnych do utrzymania zdrowia podczas jesiennej aury.
W ofercie znajdują się nie tylko nowe propozycje, ale również popularne klasyki. Dla klientów ceniących sobie zdrową kuchnię, sezonowe dania stanowią doskonały sposób na zachowanie balansu między smakiem a wartościami odżywczymi. Nowe menu jest dostępne od 19 września we wszystkich lokalach Salad Story w całej Polsce, jak również w aplikacjach do zamawiania jedzenia na wynos. Jesiennych smaków będzie można skosztować do pierwszej połowy grudnia.
W jesiennym menu Salad Story zagościły sezonowe specjały:
Hit nadchodzącego sezonu – krem z dyni
W rodzinie zup zagościł krem z dyni. Jest on źródłem beta-karotenu, który korzystnie wpływa na wzrok oraz kondycję skóry. W połączeniu z imbirem oraz różnorodnymi przyprawami działa rozgrzewająco, wykazuje właściwości antybakteryjne oraz wspiera pracę układu pokarmowego.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Większy wybór sałatek
Sieć wprowadza do menu także dwa nowe jesienne odkrycia sałatkowe. Wegetariańską „Jesienny boczniak” oraz wegańską „Dynia hummus”. Dania nie tylko zachwycają smakiem, ale również wpływają prozdrowotnie na nasz organizm. „Jesienny boczniak” – to sałatka, której składniki są bogate w witaminy A i C, wspierające funkcjonowanie układu immunologicznego. Nie zabraknie w niej miksu sałat, pieczonej dyni, salsy pomidorowej, quionoa z ryżem, jabłka, twarogu, cebulki balsamicznej oraz prażonej, natki pietruszki i boczniaka. Całość do smaku doprawi nowy sos śliwkowy.
Z kolei druga z propozycji – „Dynia Hummus” – to przede wszystkim pieczona dynia i hummus, które są w towarzystwie miksu sałat, pomidorków cherry, surówki z kapusty, pieczonej cieciorki, kaszy kuskus gigant, granatu, posypki gryczanej i porzeczki liofilizowanej. Aby jeszcze mocniej wydobyć wszystkie smaki, dodatkowo w zestawie jest sos tahini. Produkty dostępne są w dwóch wariantach wagowych: standardowym oraz powiększonym.
Sporym zainteresowaniem w ofercie Salad Story cieszą się także bowle, dlatego do oferty dołączyły dwa nowe warianty: Kurczak Dynia oraz wegetariański Śliwkowy BBQ Boczniak. Są to propozycje idealne na szybkie i zdrowe posiłki.
Z kolei Bowl Śliwkowy BBQ Boczniak zachwyca nie tylko smakiem, ale także bogactwem składników. Znajdziemy tu boczniaki oraz quinoę serwowane z aromatycznym ryżem, pieczoną dynią, która dodaje słodkiego akcentu. Czarne fasole, wzbogacające danie o białko i intensywny smak oraz świeża salsa pomidorowa, idealnie komponują się z resztą składników. Balsamiczna cebulka nadaje całości głębi, a soczyste jabłko oraz młody szpinak wprowadzają świeżość. O chrupkość zadba prażona cebulka.
Na osłodę coraz chłodniejszych dni, w menu pojawiło się Ciasto marchewkowe. To przekąska, która łączy jesienną słodycz z walorami zdrowotnymi.
O Salad Story
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 40 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.
Źródło: Salad Story
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.