JohnsonDiversey, Inc. zmienia nazwę

Udostępnij artykuł

Wraz ze zmianą nazwy, organizacja skupia się także na kreowaniu swojej nowej identyfikacji wizualnej, świadomości marki jak i myśli przewodniej „For a cleaner Healthier future”.
– Zmiana tożsamości Diversey to ogromny krok na przód dla naszej organizacji – twierdzi S. Curtis Johnson. – Nowy wizerunek naszej firmy, jak i nowe motto całkowicie odzwierciedla naszą pasję i zapał do zmiany świata na czystszy, zdrowszy i bezpieczniejszy, tak aby przyszłym pokoleniom żyło się znacznie lepiej.
Nowa nazwa jak i idea firmy zostały przedstawione w naszym nowym logotypie, którego elementem uzupełniającym jest obraz błękitnej lilii wodnej. Jest to perfekcyjne odzwierciedlenie ekologicznych tradycji i bogatego dziedzictwa korporacji. Jasna, przejrzysta i nowoczesna jakość naszego nowego wizerunku jest odbiciem duszy i idei organizacji. W niektórych wersjach naszego loga widnieje również nowe hasło sloganowe, które dodatkowo umacnia przesłanie firmy. Wszystkie innowacyjne elementy naszego wizerunku mają za zadanie usprawnić komunikację z konsumentem na całym świecie. W ciągu następnych dwóch lat nowa tożsamość, wizerunek i motto Diversey będą symbolizować nasze przesłanie we wszystkich kolejnych fazach rozwoju firmy. Nowa marka Diversey będzie bez wątpienia naszym znakiem rozpoznawczym na nadchodzących targach przemysłowych, ISSA Interclean, które odbędą się w dniach 26-29 kwietnia 2010 w Amsterdamie. Oprócz samej prezentacji produktów i usług, firma Diversey organizuje również spotkanie dla swoich klientów i partnerów biznesowych dotyczące kwestii zmian klimatycznych.
Co roku w ponad 175 krajach przychód ze sprzedaży produktów i usług Diversey przekracza 3 biliony dolarów. Nasz firma jest firma jest wiodącym, globalnym dostawcą profesjonalnych produktów i rozwiązań z zakresu czyszczenia i higieny. Nasze produkty świetnie nadają się do pracy w sektorach budowlanym, hotelarskim, przemyśle spożywczym, handlu, opiece zdrowotnej oraz wytwórni napojów.
Od 1923 Diversey było częścią nazwy naszej korporacji założonej w tym samym roku w Chicago. Po wielu latach firma stała się znana pod marką DiverseyLever, a w 2002 roku Johnson Wax Professional przejął firmę od korporacji Unilever. Połączone firmy widniały pod nazwą JohnsonDiversey aż do chwili kiedy to zmieniona została nazwa firmy na Diversey.

Opublikowano: 19.03.2010
Aktualizacja: 19.03.2010