Kłajpeda dołącza do portfolio Mercure na Litwie

Udostępnij artykuł
Accor rozwija portfolio marek ekonomicznych w rejonie Bałtyku. Grupa podpisała właśnie umowę na nowy hotel Mercure w Kłajpedzie na Litwie. Obiekt przywita pierwszych gości już za miesiąc.

Dzięki stabilnej ofercie na kluczowych rynkach, Accor cały czas umacnia i poszerza portfolio uznanych marek hotelowych na całym świecie. Dzięki podpisanej umowie z UAB Ramisis Pamarys, do portfolio hoteli grupy na Litwie, dołączy nowy obiekt działający pod marką Mercure. Hotel zaoferuje 74 komfortowe, nowoczesne i odnowione pokoje oraz restaurację z barem. Do dyspozycji gości znajdzie się także strefa relaksu i przestrzeń konferencyjna.

Inwestorem nowego hotelu Mercure została spółka UAB Ramusis Pamarys. To drugie, po Mercure Ryga, partnerstwo Accor z firmą. Co więcej, partnerzy współpracują nad kolejnym projektem hotelowym w regionie, który wzbogaci wspólne doświadczenia i portfolio.

ŚWIAT HOTELI – CZERWIEC-LIPIEC 2021
>> KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNYM WYDANIEM <<

Inwestycja daje nam znakomitą okazję do poszerzenia portfolio Mercure na Litwie. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę wiodącą markę hotelarską do Kłajpedy. Nowy hotel charakteryzuje się doskonałą lokalizacją w samym sercu miasta. Malownicze otoczenie starówki i centrum sprawia, że jest to doskonały początek podróży w odkrywaniu litewskiej kultury i tradycji. Jesteśmy przekonani, że partnerstwo z UAB Ramisis Pamarys zaowocuje dalszym wspólnym rozwojem portfolio Accor w regionie – powiedziała Katarzyna Sławińska, Development Executive Manager, Accor Eastern Europe.

Wyznawana przez nas zasada jest prosta – witamy Cię z uśmiechem, śpisz w najwygodniejszym łóżku z miękką pościelą, i delektujesz się pysznymi lokalnymi smakołykami. To prawdziwa szczera gościnność. Niezależnie od tego, czy podróżujesz służbowo czy turystycznie, w naszych hotelach zadbamy o to, aby Twój pobyt był perfekcyjny. – tłumaczy Monika Levickyte, dyrektor Ramusis Pamarys.

Hotel Mercure Kłajpeda Center mieści się przy ulicy Sauliu 28, nieopodal samego serca Kłajpedy. Otwarcie hotelu planowane jest na październik 2021 roku.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.09.2021
Aktualizacja: 06.09.2021