Kolejna wspólna akcja trójmiejskich hotelarzy zorganizowana w szczytnym celu

Udostępnij artykuł
Trójmiejscy hotelarze kolejny raz łączą siły w szczytnym celu. Tym razem szukają bliźniaka genetycznego Amelii z Trójmiasta. W kilkudniowej akcji, której finał odbył się 6 grudnia w Mikołajki zaangażowani byli pracownicy hoteli: Sofitel Grand Sopot, Sheraton Sopot, Hotel Sopot, Sopot Marriott Resort & Spa, Puro Gdańsk, Hilton Gdańsk oraz Scandic Gdansk.

Amelia ma 13 lat, w grudniu 2020 r, tuż przed świętami Bożego Narodzenia zdiagnozowano u niej białaczkę. Amelia czeka na przeszczep szpiku. Niestety ani w rodzinie ani wśród 39 mln osób już zarejestrowanych w ogólnoświatowej bazie potencjalnych dawców, nie ma nikogo zgodnego z Amelią.

Dziewczynka leczy się w szpitalu, gdzie przyjmuje kolejne chemioterapie. Tu przeważnie mieszka, tu skończyła rok szkolny i rozpoczęła kolejny. Rzadko narzeka, czasami się złości, a czasem ze smutkiem mówi: „Mamo, chcę wyzdrowieć, chcę wrócić do domu i szkoły, chcę znów mieć włosy”. Wierzy, że będzie dobrze i że wkrótce będzie tulić swojego wymarzonego kota.

ŚWIAT HOTELI – WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Wśród pracowników trójmiejskich hoteli zapisało się do bazy fundacji DKMS 35 osób. Mam nadzieję, że wśród nich jest bliźniak genetyczny Amelki i innych potrzebujących osób. Cieszę się, że udało nam się namówić inne hotele do przyłączenia się do akcji „Hotelarze razem”, która swój początek miała kilka tygodni temu, kiedy to oddawaliśmy krew. Wierzę w to, że to początek działalności dobrze zorganizowanej grupy i wspólnie z hotelarzami z Sopotu, Gdyni i Gdańska będziemy czynić jeszcze więcej dobra. W Sofitel Grand Sopot ostatni kwartał roku to czas, w którym co roku angażujemy się w działalność społeczną. Przed nami jeszcze świąteczna akcja „ Szlachetna paczka” –mówi Katarzyna Biały, PR & Marketing Manager, Sofitel Grand Sopot.

Szczytny cel jednoczy, pobudza do działania, daje energię do życia, a jak w przypadku fundacji DKMS – niejednokrotnie daje życie. Jako Hotel Sopot czujemy się zaszczyceni możliwością dołączenia do tak zacnej i cenionej akcji. Zainspirowani pracownicy Hotelu Sopot, którzy wcześniej nie mieli okazji zaangażować się w walkę z nowotworami krwi i innymi chorobami układu krwiotwórczego, szybko zmotywowali się, „wymazali” i za moment znajdą w bazie DKMS. Jeśli ich biologiczny bliźniak będzie potrzebował pomocy – są już w najwyższej gotowości. Od początku swojej działalności Hotel Sopot z wielką energią wspiera wszelkie działania społeczne mające na celu pomoc czy rozwój – dotyczące wydarzeń i inicjatyw lokalnych oraz ogólnopolskich – dodaje Kamil Czajkowski, dyrektor generalny, Hotel Sopot.

Bardzo dziękujemy za zaproszenie do udziału w akcji poszukiwania bliźniaka genetycznego dla Amelki i wszystkich innych potrzebujących osób. Okazało się, że wielu naszych pracowników jest już zarejestrowanych, kilka osób chciało, ale z różnych, często prozaicznych, powodów jeszcze tego nie zrobili. Akcja przyspieszyła „akcję”, dodatkowo kilka nowych osób zainteresowało się tematem. Wiemy i wierzymy, że warto pomagać, więc bardzo dziękujemy organizatorom i wszystkim zaangażowanym osobom – podkreśla Marek Górski Housekeeping Manager, Puro Gdańsk Old Town

Gdy Sofitel Grand Sopot zaproponował nam uczestnictwo w akcji rejestracji potencjalnych dawców szpiku i poszukiwanie bliźniaka genetycznego dla Amelki z Trójmiasta, nie zastanawialiśmy się ani chwili i od razu przystąpiliśmy do akcji informacyjnej w naszym hotelu. Świadomość, iż właśnie w Mikołajki dzięki zapisaniu się do bazy możemy zrobić najwspanialszy prezent na świecie – uratować komuś życie napawa nas optymizmem i wiarą w moc dobrych uczynków.  Ogromnie cieszy nas również fakt, że kolejny raz trójmiejscy hotelarze udowadniają, ze potrafią pięknie razem współdziałać w imię szlachetnego celu. Oby jak najwięcej takich akcji! – mówi Dorota Buzek Garzyńska, PR & Marketing Manager, Sheraton Sopot Hotel.

Serdecznie dziękujemy wszystkim pracownikom oraz przyjaciołom Sopot Marriott, którzy zaangażowali się w akcję rejestrowania potencjalnych dawców szpiku. Budowanie pozytywnych postaw wpisane jest w nasze geny – podkreśla Piotr Bujalski, dyrektor marketingu, sprzedaży i PR, Sopot Marriott Resort & Spa.

Dziś postanowiliśmy sprawić nietypowy prezent mikołajkowy wspólnie z hotelarzami z Trójmiasta w ramach akcji #hotelarzerazem wsparliśmy Fundację DKMS i dopisaliśmy się do listy dawców szpiku. Bo prezenty to nie tylko wielkie paczki z kokardami, ale to co możemy dać najcenniejszego drugiej osobie na święta – prezenty z głębi serca – mówi Katarzyna Bogusławska-Marks, Reactive Sales Manager Scandic Gdansk

Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tej akcji i połączyć siły, by pomóc Amelce i innym osobom, czekającym na przeszczep szpiku. Kilka osób z naszego zespołu jest w bazie DKMS od lat, w ostatnich dniach dołączyło kolejnych 5 – jesteśmy z nich dumni. Wszyscy wiemy, jak ważna jest pomoc drugiemu człowiekowi, dlatego mamy nadzieję, że baza dawców będzie się sukcesywnie powiększać tak, by znalezienie bliźniaka genetycznego było formalnością, a nie cudem – tłumaczy Aneta Stelmasiewicz, PR & Marketing Specialist Hilton Gdańsk

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.