Kolejni najemcy gastronomiczni w Porcie Łódź

Udostępnij artykuł

Centrum Handlowe IKEA Port Łódź zostało otwarte 24 marca. Wśród ponad 200 sklepów i punktów usługowych, znalazło się 14 lokali gastronomicznych – zarówno ogólnokrajowych, jak i lokalnych marek.
W CH swoje restauracje i bary otworzyli: Grycan (2 lodziarnie), Solo Pizza, Mr Hamburger, Zielony Chrzan, W Biegu Cafe, Coffeeheaven, Cube Cafe, Berlin Doner Kebab, China Restaurant, Five o’clock, Fornetti, Kopernik oraz Sphinx połączony z Wook.

Port Łódź jest jednym z największych obiektów handlowych w regionie. Zajmuje 127 tys. mkw., z czego ok. 100 tys. mkw. przeznaczonych jest pod wynajem. Strefa rekreacyjno-handlowa z placem zabaw, sceną i zadrzewionym ogrodem obejmuje ok. 10 tys. mkw. Obiekt posiada także patio, łączące funkcje rekreacyjne i wypoczynkowe. W bezpośredniej strefie zasięgu kompleksu mieszka ok. 1,5 mln potencjalnych klientów.
Ponad 33 tys. mkw. powierzchni kompleksu zajmuje IKEA.
 

Inwestorem i deweloperem obiektu jest Inter IKEA Centre Polska S.A., należąca do Grupy IKEA. Firma istnieje na polskim rynku od 1988 roku. Podstawowym celem jej działalności jest przygotowanie, realizacja i kompleksowa obsługa własnych inwestycji komercyjnych. Obok IKEA w należących do IICP centrach handlowych można znaleźć liczne sklepy oferujące zróżnicowany asortyment. Obecne są przede wszystkim marki oferujące produkty wyposażenia wnętrz oraz marki odzieżowe. IICP jest obecnie właścicielem sześciu centrów handlowych: w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach oraz dwóch w Warszawie.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.04.2010
Aktualizacja: 20.04.2010