Kołobrzeski Seaside Park na finiszu

Udostępnij artykuł
Seaside Park w Kołobrzegu to projekt hotelowo-apartamentowy, położony w pierwszej linii brzegowej. Jak potwierdził Rafał Abramczyk, CEO grupy hotelAG, która zarządza obiektem, otwarcie nastąpi w lipcu br.

Seaside Park to nowoczesna architektura marynistyczna zaprojektowana przez zespół renomowanych polskich pracowni. Budynek jest inspirowany piaszczystymi plażami, morską wody, drewnianymi kadłubami jachtów i białymi żaglami.

Seaside Park Hotel Kołobrzeg odda 391 pokoi. Część hotelowa, obejmująca 210 z nich, sprzedawana jest systemie condo. Pozostałą część kompleksu tworzą apartamenty prywatne, te położone na ostatnim szóstym piętrze – z tarasem na dachu. W części ogólnodostępnej będzie restauracja, kawiarnia, strefa wellness & spa z gabinetami zabiegowymi, saunami i 25-metrowym basenem sportowym, a także profesjonalne centrum fitness. Dla gości biznesowych przeznaczono część konferencyjną o łącznej powierzchni 200 mkw., na którą składają się trzy sale z możliwością łączenia. Unikatową na skalę Polski atrakcją z pewnością będzie ścianka wspinaczkowa, która powstanie w 24-metrowym hotelowym atrium.

Inwestorem jak i operatorem hotelu jest Seaside Park. Spółka ta wchodzi w skład grupy kapitałowej budującej również hotel Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów. W planach jest także budowa hotelu w Zakopanem. Zarządzanie wszystkimi projektami na zasadzie asset&project management powierzono grupie doradczej hotelAG. Dyrektorem został Krzysztof Kraskowski.

 

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 16.04.2019
Aktualizacja: 15.04.2019