Kongres Szefów Kuchni 2019 już w październiku

Udostępnij artykuł
To wydarzenie, na którym co roku spotykają się silne osobowości . Jest to największe spotkanie szefów kuchni w Polsce. Aby wytrwać w tym zawodzie trzeba mieć silny hart ducha. Organizatorzy wydarzenia zachęcają do tego, by szefowie wymieniali się opiniami i wspierali nawzajem. Dlatego tegorocznej edycji kongresu towarzyszy akcja #supermocszefa mająca na celu podkreślenie wyjątkowego charakteru tego zawodu.

-Szef kuchni to super sensoryczna maszyna wielozadaniowa. Biznesmen i artysta. Manager i outsider. Wizjoner i rzemieślnik. To nieustanne balansowanie powiedzie się, jeśli kucharzem kieruje pasja i empatia wobec gości – mówi Marek Skała – prelegent Kongresu Szefów Kuchni 2019.

Dzięki wsparciu Partnerów Kongresu Szefów Kuchni, każdy biorący udział w kongresie szef, który jest członkiem Grupy Kongres Szefów Kuchni na facebook’u otrzyma kubek ze specjalnie przygotowaną na tę okoliczność grafiką. Aby wziąć udział w akcji należy:

  1. Dołączyć do Grupy Kongres Szefów Kuchni na fb – https://www.facebook.com/groups/261234401079219/.  
  2. Wziąć udział w najbliższej edycji Kongresu.
  3. Zgłosić się do znajdującego się przy recepcji głównej punktu dystrybucji kubków.

Szczegółowy program Kongresu Szefów Kuchni 2019: www.kongresszefowkuchni.pl/program
Udział dla szefów kuchni i ich zastępców jest bezpłatny. Rejestracja jest obowiązkowa.
Jeśli jesteś szefem i chcesz wziąć udział w Kongresie Szefów Kuchni zarejestruj się: www.kongresszefowkuchni.pl/zarejestruj-sie
Więcej: www.kongresszefowkuchni.pl

Partnerzy Strategiczni Kongresu Szefów Kuchni 2019:

HENDI Polska to część międzynarodowej grupy Hendi, zajmującej się od ponad 80 lat produkcją i handlem profesjonalnym wyposażeniem gastronomicznym w całej Europie.
GRAFEN to najlepsze produkty do profesjonalnej kuchni, produkowane przez uznanych producentów. Produkty tworzone we współpracy z najlepszymi inżynierami i designerami. Żadnych kompromisów!
FINE DINE oferuje markowe produkty, wyróżniające się jakością i stylem. Atutem marki jest duża dostępność towarów z magazynów na terenie całego kraju.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – KWIECIEŃ 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.07.2019
Aktualizacja: 23.09.2019