Kooki – nowy koncept właścicieli Batidy

Udostępnij artykuł

Kooki to nowy koncept i kolejny rozdział w historii rodziny stojącej za siecią cukierni Batidą. To nie koniec Batidy, to raczej początek kolejnej podróży. Planów na rozwój Batidy nie brakuje, ale to Kooki wyznacza teraz nowy kierunek i nową opowieść. Nowy lokal już działa na warszawskim Starym Mokotowie.

kooki

Caroline Radziszewska, dzisiejsza wiceprezes Batidy, reprezentuje trzecie pokolenie właścicieli cukierni. Postanowiła przejąć pałeczkę i skierować biznes w nieco innym kierunku. Batida, choć od zawsze związana z cukiernictwem i słodkościami, w jej rękach zyskała nowy wymiar. Nowy koncept i lokal Kooki to ukłon w kierunku kawy, celebracja jej głębokich smaków i aromatów.

Nazwa “Kooki”, wymawiana jako “kuki”, nawiązuje do popularnych ciasteczek cookies, a także głównego produktu serwowanego w kawiarni – dużych, soczystych kooki-sów. Hasło “sweet bites, cool vibes” oddaje filozofię miejsca: przemyślane słodkie przekąski i swobodną, przyjazną atmosferę. Logo przedstawia język, który symbolizuje chęć oblizywania się po niezwykłych smakach, doświadczania nowych wrażeń, prowadzenia głębokich rozmów i przede wszystkim odwagę bycia sobą.

Nie chodzi tu tylko o podanie kawy, ale o całą filozofię jej wyboru. W Kooki ważne są pochodzenie ziaren, wybór odpowiedniej palarni i sposób przygotowania. Cukiernia współpracuje z lokalnymi dostawcami, wybierając tylko te ziarna, które opowiadają prawdziwe historie. Barista w Kooki nie tylko przygotowuje kawę, ale staje się mostem łączącym rolnika, palarnię i konsumenta. Od aeropress, przez drip V60, aż po przelew – każda metoda parzenia jest tu celebracją kawowej sztuki.

Kooki to więcej niż kawiarnia. To przestrzeń, w której można zanurzyć się w smakach, poczuć prawdziwe emocje i poczuć się jak w domu. Lokal na warszawskim Starym Mokotowie, choć ma tylko 20 m2, żyje własnym życiem. Miejsce do siedzenia, miejski ogródek, schody – każdy kąt jest dobry, by zanurzyć się w kawowej przygodzie i odkryć coś nowego.

W menu Kooki poza kawą i kooki-sami, znajdą się również nowoczesne serniki, zdrowe słodycze, ziarna i wegańskie propozycje. I choć japońska matcha jest tylko jednym z elementów, jest znakomitym przykładem tego, jak globalne smaki łączą się z lokalnym podejściem.

Kooki to także marka, która ma ambicję stać się częścią codziennego stylu jej odbiorców. Kawiarnia oferuje jakościowe eko torby z charakterystycznym logo (to początek autorskiej linii produktów) oraz specjalną “kartę sąsiedzką”, dzięki której najwierniejsi goście mogą cieszyć się specjalnymi rabatami i ofertami.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

Źródło: Batida

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 09.10.2023
Aktualizacja: 09.10.2023