Krakowska branża spotkań w Poland Business Run

Udostępnij artykuł
W niedzielę 2 września, podczas charytatywnego biegu sztafetowego Poland Business Run, aż 23,6 tys. osób „wybiegało” pomoc dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wśród biegaczy znalazła się kobieca drużyna „Kraków Network” reprezentująca krakowską branżę spotkań.

Drużyna „Kraków Network” pokazała w Krakowie, czym jest pomaganie ponad branżowymi podziałami. Pięć pań, które na co dzień są częścią trzonu krakowskiej branży spotkań, wystartowało w charytatywnym biegu biznesowym Poland Business Run. W składzie zespołu spontanicznie i bezinteresownie wzięły udział: Anna Gasińska – general manager Hotelu Kossak, Dorota Smagur – general manager w Hotelu Hilton Garden Inn, Paulina Garczarczyk – dyrektor działu sprzedaży sieci Q Hotel, Paula Fanderowska – zastępca dyrektora Krakowskiego Biura Festiwalowego ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków (koordynator projektu Kraków Network) oraz Edyta Kowalczyk – partner w firmie Z-Factor.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Nasz kobiecy zespół pokazał, że biznes może nie tylko współzawodniczyć, ale też z powodzeniem ze sobą współpracować. Uczestnictwo w Kraków Business Run dało nam dużo dobrej zabawy, zwłaszcza, że zespół powstał bardzo spontanicznie – mówi Edyta Kowalczyk.

Bieg Poland Business Run wystartował 2 września jednocześnie w dziewięciu miastach Polski. To największy w kraju bieg charytatywny, który poprzez swoją formułę jednocześnie pomaga potrzebującym i integruje pracowników uczestniczących w nim firm. Okazuje się jednak, że integracja może dotyczyć nie tylko wewnętrznych struktur korporacji.

– Sport ma to do siebie, że istnieje ponad podziałami biznesowymi i wynikającymi z racji zajmowanego stanowiska. Poland Business Run jest w tym względzie jeszcze bardziej wyjątkowy. Tu bardziej niż wynik liczy się zaangażowanie, dobra zabawa, integracja zespołu, a przede wszystkim chęć pomocy potrzebującym. Tym bardziej cieszymy się, że udało nam się stworzyć tak nietypową drużynę w pewien sposób jednocząc branżę, w której na co dzień funkcjonujemy – dodaje Edyta Kowalczyk.

W siódmej już edycji biegu Poland Business Run na rzecz potrzebujących łącznie udało się zebrać 1 752 450 zł. Kwota ta pomoże „stanąć na nogi” kilkudziesięciu podopiecznym Fundacji Poland Business Run.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.